Seiten

20 Eylül 2014 Cumartesi

GÖNÜLLÜ ARANIYOR !!!!!

                                                          SELAMUN ALEYKÜM


Sevgili blog arkadaslarim kusura bakmayin blogumu bir türlü güncelemeye vakit bulamiyorum siparislerim her hafta iki pastadan asagi olmuyor derken evin temizligidir ise git gel yemek falan derken inanin bana bloguma girip yazmaya gücüm kalmiyor bu nedenle iki hafta tatilimi kullanip evde biraz olsun dinleneyim dedim ve nerdee neyse evet buraya kadar güzel ve simdi sizlere bir konuyu burada paylasmak istiyorum ama benim canim gitti inan ki yüregim el vermedi instagram sayfasinda bir arkadasla tanistim sayfasini önce takipe aldim sonra red ettim cünkü olanlara yüregim dayanmiyordu sonra dedim ki kendime nolcak ona yüregin dayanmiyor buna dayanmiyor ama hayatin gercekleri ortada ve bende yardim etmek icin kollari sivadim paylasacagim görsel olarak cok üzücü olsada LÜTFEN arkadaslar hayvanlara olan sevginiz yada fobiniz bakabilen veya bakmak istemeyen olsun onlari evinize almak isteyen varsa bilgileri birazdan vercem ama kendisiyle daha tam tamina irtabada gecemedim cünkü durmadan sokaktan  kedi köpekleri topluyorlar veterinere götürüyorlar iki kisiler sabahtan aksama kadar kosturuyorlar bende avrupada oldugum icin ancak madi olarak yardim edebilirim imkanim olsa kedi köpek evime alir bakardim LÜTFEN arkadaslar evinize alip bakmak isteyen yada arkadaslariniz komsulariniz sahip olmak isteyen olursa lütfen  kendileri ile irtibata gecin madi ve manevi olarak yardim bekliyorlar ve eger aranizda GÖNÜLLÜ arkadaslarimiz varsa kendileri ile irtibata gecsinler duyarli arkadaslarim lütfen yardim edelim ♥♥♥
 Kusura bakmayin canlar birazdan izleyeceginiz  görseller cok üzücü olsada paylasmak istedim canlilarin neler cektigini bilmeniz icin haberlerde duydunuzmu bilmiyorum ama sag olsun instargram sayfasi heberleri saniyede ögreniyorum nigde barinaginda veteriner olacak kendileri önce hayvanlari ac susus birakip sonrada ölen hayvanlari önleri yemek olarak ikram etmeleri gercektende saka gibi :((

 arkadaslar sizden cok özür diliyorum resimleri dogru drüst düzenleyemedigim icin onlari nasil kopya ettiysem öyle yükledim zamanim zar zor oldugu icin bu seferlik beni mahzur görün ve sevgilerimle iyi hafta sonlari diliyorum sizlere kocaman öptüm sizi :)
 
KENDILERI beniterketme PROFILIN SAHIBI ÖGRENDIGIM KADAR ISMI DICLE
KENDISINE ULASMAK ISTEYEN OLURSA link
http://instagram.com/beniterketme
                                                       
                                        SIKAYETCI OLMAK ICIN http://haydos.org/



 






  

 BU YAVRULAR YUVA BEKLIYOR



                                          
                NIGDE BARINAYINDA CÖPLÜGE BIRAKILAN KÖPEKLER VE KEDILER                         

                                                     
                                                             NIGDE BARINAGI




                                                           
                                                      GÖNÜLLÜ ARKADASIMIZ

                                                              NIGDE BARINAGI

           NIGDE BARINAYINDA UN CUVALLARI ARASINDA CÜRÜMEYE  BASLAMIS KEDI YAVRULARI

                                                 
                                                             AC KÖPEK YAVRULARI


                                                    
                                                               NIGDE BARINAK



                        NIGDE BARINAYINDA AGZINDA OLAN BASKA KÖPEGIN DISLERI



KENDILERINE DAHA TANIMIYORUM  HAYTAP TEMSILCIMIZ

                                    


                                     BU KÖPEK YAVRUMUZUN PATISI KESILECEK 

                                          
                    KEDI YAVRUMUZ DAHA 12 GÜNLÜK VE SÜT ANNESI ARANIYOR

       
          BU YAVRUMUZ DAHA ÖNCE FELC TEDAVISI GÖRÜYOR VE YUVA BEKLIYOR


                                                           
                                                         KÖR OLAN KEDILER



                                 
                                            COK DOGRU BUGÜN KÖPEGE YARIN COCUGA

                                                 
                                                      VE ÖLEN KEDI YAVRUMUZ

                   
                                                   BILECIKTE SOKAGA ATILAN KÖPEK

                        
                                                                     COK ÖNEMLI

                                                         
                                                         ERDEK VE AYVALIK



                                                        YUVA BEKLYEN PATILER







KAYBOLAN GOLDEN KÖPEGI SAHIBI ARIYOR 
KENDISI 9AYLIK VE ISMI PAMUK 
 

BURADAKI DA BASKA BIR ISKENCE KAZLARI DIRI DIR YOLUP CEKET YORGAN ÜRETEBILSINLER DIYE KAZLARI BU HALE GETIRIYORLAR BENDEN SÖYLEMESI DÜNYA TERÖR HALINE GELDI TUT INSANLARDAN HAYVANLARA KADAR ZÜLÜM VAR 


 BU RESIMDE GÖRDÜGÜNÜZ SRI LANKADA OLAN BIR MEZAR BASINDA AC SUSUS MEZAR BASINDA  SAHIBINI BEKLEYEN BIR KÖPEK YEMEDEN ISMEDEN BASINDA AYRILMIYOR MEZAR BEKCISI OLAN YARDIM SEVER INSAN HER GÜN ÖNUNE YEMEK VE SU BIRAKIYOR AMA KENDISI NE YIYOR NE ICIYOR SONRA BEKCI MEZAR DA YATAN SAHIBININ ANNESINE ARIYOR VE KADIN KÖPEGIN YANINA GELDIGINDE SEVINCTEN HOPLAYIP ZIPLIYOR KADIN KENDISINI COK ARADIGINI FAKAT BULAMADIKLARINI SÖYLÜYOR AMA KADIN GÖZ YASLARINI TUTAMIYOR BU KADAR GÜVENIRLI BIR KÖPEK BASINDA BEKLEDGINI ....

VE ARKADASLAR KENDILERI ILE GÖRÜSMEK ISTERSENIZ INSTAGRAM ADRESINDEN GIRIP BILGI EDINE BILIRSINIZ EN YAKIN ZAMANDA BILGILERI ELIME GECERSE BURAYA AKTARMA YAPACAGIM ..

           BU O KADAR COK HOSUMA GITTI KI BIR DE HZ.MUHAMMED (S.A.V) PEYGAMBERIMIZIN AGZINDAN CIKAN KELIME BEN SAHSEN DIGER KISILERI ANLAMYIORUM NEDEN HAYVAN BAKMAK HARAM VEYA GÜNAH OLSUN

 VE SON OLARAK TA SIZE BIRAZ MORAL OLSUN DIYE BUNU KOYDUM  BAKALIM NE DIYECEKSINIZ BU RESIME
COK DIKKATLI BAKIN BAKALIM NE BULACAKSINIZ


BU GENC COK YAKISIKLI OLDUGU ICIN SUUDU ARABISTANDAN SINIR DISI EDILMIS
SEBEB SIZCE NE OLABILIR ERKEKLERIN KISKANCLIGI
BU YORUMU ARTIK SIZE BIRAKIYORUM BENDEN BU KADAR


6 yorum:

  1. Aleykümselam gügücüm,
    içim parçalandı:( kahroluyorum bir de ismi barınak! Burası barınak değil Nazi'lerin 2. Dünya Savaşındaki ölüm kampları! :( ya insanlık yok olmuş, yazıklar olsun evde Bücürük asla ikinci kedi istemediğinden - ayrıca 2. kediye bakacak manevi, maddi gücüm olmadığından- evime ne yazık ki alamıyorum, hep dua ederdim hatta uzun yıllar sırf bu kediler, köpekler için sayısal loto vs. oynardım GÜYA çıkacak ben de onlara muhteşem bir kedi evi köpek evi yapacak bu sefaletten onları kurtaracaktım ama senin benim gibilere çıkmıyor...:( çok üzücü çok yazıklar olsun...o barınağın yetkilileri yarın ahirette nasıl hesap verecekler? Ne yüzle Allah'ın karşısına çıkacaklar? Tayyip ve bakanları, vekilleri, sülalesi SARAYLARDA oturacaklarına üç kuruş şunlara yardım etseler ihya olurdu o hayvanlar...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok dogru ablacigim saraylarda oturabilmek icin ilk önce vatanindaki ac insanlari dogurabilmektir kuran bize bunlari ögretiyor ama gel gelelim seytan herkesden önce galip geliyor PARA cünkü parasiz kalacaksin diye düsüncelerine seytan malup olur bir türlü karni doymak bilmez halbuki o parayida veren Allah tir ben böyle biliyorum ablacigim evine kedi alip bakmak zorunlu degilsin ama etrafinda her hangi köpek ve kedi görürsen kendileri ile irtibata gecebilirsin onlar ilk önce tedavisini yaptirip sonra evcilestiriyorlar seninde okuyan gözlerine saglik ablacigim sevgilerimle♥

      Sil
  2. Öncelikle hayvanlara karşı duyarlı olduğunuz için sizi tebrik ediyorum. O hayvancağızların söze değil böyle desteklere ihtiyacı var. Destekler baskıları doğurur ve yetkilileri harekete geçirir.Umarım o hayvancağızlar kurtulur.Buna destek olduğunuz içinde sevabı çok olur.HZ.Peygamber(sav)in ağzından çıktığı söylenen o kelimelere ben pek inanmıyorum. Bunlar insanların kendi kafalarından uydurdukları iftiralardan başka birşey değildir,ihtimalle. Sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkürler yazimi begenip cevap verdiginiz icin evet türkiyede o kadar cok hayvan varki hangi birine yetise bilesin cok sükür ki almanya gibi bir yerde böyle bir derdimiz yok bizim sokakta arasan kustan baska birsey bulamazsin elimden geldigi kadar yardim etmeye calisiyorum avrupa da oldugum icin paylasmaktan basak carem yok peygamberimizin o sözü ayette geciyor cünkü bunu ben kendim de okudum ben kulaktan kulaga duyupta paylasma asla yapmam bu benim haddime degil
      iyi günler dilerim..

      Sil
  3. Canim ya yazini sonuna kadar okumadim bakamadimda icim kaldirmiyor elimdende birsey gelmedigi icin uzuluyorum cok:(( umarim yardim eli uzanir hayvanciklara kurtulurlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canim ne demek istedigimi zaten anlamisin kötülükler ard arda gelmeye devam ediyor en azindan yardim severler iyiki varlar kendilerini takip ediyorum onlari sokakta bulup veterinere götürüyorlar sonrada onlara yuva buluyorlar bu haberlere en azindan seviniyorum :)
      sevgiler♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...