Seiten

28 Eylül 2014 Pazar

AMAN DIKKAT EDIN !!!

YARABBIM NE GÜNLER BEKLIYOR BIZLERI YA OF YA BITMIYOR KADINLARIN CILESI NEDIR BU REZILLIK YARDIM EDEYIM DERKEN BIR DE BAKIYORSUN ALDATMACA ARTIK INSANLARI ÖYLE BIR YERE GETIRDILER KI GERCEKTENDE YARDIMA IHTIYAC VARKEN INSANLAR KORKU ILE YAKLASIYOR BAZENDE BANA NE DEYIP GECIYOR  SONRA MANSTLERE YANSIDIMI INSANLAR IZLEDI OLUYOR YARDIM ETSEN BELA YARDIM ETMESEN BELA
BUNLARINI ALIP BIR GÜZEL DÖVECEN ADAM GIBI
IYI PAZARLAR DILIYORUM CANLAR
SAGLICAKLA KALIN SEVGILER♥

NOT : LÜTFEN PASLASIN BANA SORMANIZA GEREK YOK KOPYA YAPIP PAYLASIN LÜTFEN PAYLASIP HERKES GÖRSÜN ...

19 yorum:

  1. Dediğin gibi gügücüm, kötü niyetli insanlar yüzünden gerçekten yardıma ihtiyacı olanların bile yanından bucak bucak kaçar olduk, tedbirli olmak zorundayız, üçkağıtçı kaynıyor ortalık:( sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacigim kötü niyetli insanlar cogaldikca cogaliyor kendini korumaktan baska care yok elimizden ancak bu kadar geliyor :((
      sevgiler♥

      Sil
  2. Artik kim iyi kim kotu bilinmiyor..kimse icin yardim eli uzatmak istemiyor insan Turkiyede ozellikle. Dikkatli olmak lazim cok. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim kim iyi kim kötü bilemiyorsun ama ne zaman birine yardim etsem kalbim hizla atiyor anliyorum ki gereksiz oldugu bende en cok ic sesime güveniyorum :(
      sevgiler♥

      Sil
  3. tövbeee,bu ne
    pesss
    bu kadar da olmaz
    ne desem şaşkınlığımı ve mide bulantımı anlatamam
    yazık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canim hos geldin bloguma evet ya bu kadari pes ve mide bulandirici tecavücün önüne gecilmiyor birtürlü kadinlar caresiz bu konuda :(
      sevgiler♥

      Sil
  4. ay ablacım,gerçektende öyle..bende yaşadım bunları..izmirdeki suriyeliler meselesinde,yazdığınız şeylerle karşılaştım..yani yardım etsek bi türlü etmesek iki türlü ..bide doğulular,suriyeliyiz diye kandırıyo milleti..para koparmaya çalışıyolar..töbe töbe ..neyse ablacım bayramınız kutlu olsun..sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim senin de bayramin kutlu olsun nerelerdesin merak ettim seni canim ya cok gecmis olsun umarim kötü birsey yasamamisindir evet artik insanlar ne yapacagini sasirmis durumda Allah yar ve yardimcimiz olsun
      sevgiler♥

      Sil
  5. ahhh cidden ne günlere kaldık.:((( 10 gün falan öncede oğluma saat sorma bahanesiyle gasp yaptılar.hala uğraşıyoruz.biri içerde biri günlük imza atan bu şahısların ailelelerinden biri evimizi bulup gelip affedin dilekçe verin diye baskı yapıp duruyorlar.düşünebiliyormusunuz rezilliği.ev adresimizi alabilmişler.kime güveneyim ben.olan bize oldu.hem güven duvarımız yıkıldı hem suçsuzus hem korkuyoruz hem daha 10 ay daha taksidi kalan telefon gitti.ama en kötüsü şikayeti geri almak zorunda olmak.zira almazsak sonrasında özellikle çocuklarıma bişey yaparlar korkusu var :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canim cok cok gecmis olsun inanirim artik türkiyede suc islemek neredeyse yasal sayilir hale geldi bende inanamiyorum en iyisi davadan geri cekilin diyecem ama bunlarin ne yapacagi belli degil davadan geri cekildigin de aynisini yaparlarsa nolcak sonra cok cok iyi düsünmek lazim canim Allah yardimcin olsun
      sevgiler♥

      Sil
  6. Hakikatten ne günlere kaldık diyorum, tam da Alanay'ın oğlunun başına gelenler aklımdaydı ki, o da yukarıda yazmış zaten, neler oluyor insanlara, "İnsanlığa!"...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet neler oluyor vicdan namus drüstlük elden gidiyor bundan böyle kendimize herseye karsi korumamiz lazim ne yazik ki..
      sevgiler♥

      Sil
  7. Rezalet! Bu ülkede hiçbir şeye şaşırmaz olduk. Kötülüğü kanıtsatmaya çalışıyorlar bize. Acıma acinacak hale düşersin dedikleri bu ülke îcin gecerli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallah dogru söylüyorsun tam bir cikmaz bir sokak gibiyiz :(
      sevgiler♥

      Sil
  8. Nasıl bir ülke olduk ya. Hep kafamız böyle manyaklıklara mı çalışır? Yasalar mı yetersiz, ırk olarak içimizde mi var kötülük bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ne diyecegimi bile bilmiyorum insanlar cogaldikca yabancilasiyor ve ister istemez beraberinde kötülükleri de getiriyor yasa desen artik yok sayilacak dereceye geldik irklik la alakasi yok bence insanlik bitmek üzere vicdan diye birsey kalmiyor herseyi artik para konusuyor ne yazik..
      sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...