Seiten

21 Mayıs 2014 Çarşamba

SOMA´YA YARDIM


 SEVGILI ARKADASLARIM SOMA DA KI COCUKLAR ICIN DÜZENLENEN OYUNCAK KITAP VE GIYSI ICIN KAMPANYA  BASLATILMIS  KATILMAK ISTEYEN VARSA EGER SIZLERE PAYLASTIGIM LINKTEN KENDILERI ILE GÖRÜSEBILIRSINIZ EGER KENDINIZ SOMAYA GIDIP YARDIM ETMEKTE ISTERSENIZ PAYLASTIGIM LINKTEN HERSEY ILE ILGILENEN EJDER MEHMET SIKIK ILE GÖRÜSEBILIRSINIZ BILIYORSUNUZ KI FACEBOOK SAYFAM YOK KENDILERI ILE GÖRÜSTÜM BÜTÜN DETAYLAR FACEBOOK VE TWITTER DEN PAYLASTIGINI SÖYLEDI TWITTER´E ÜYE OLMADAN GÖRE BILIRSINIZ SAYFASI ACIK
SOMDA KI COCUKLAR BILIYROSUNUZ KI HERSEYDEN BI HABERLER ORADAKI COCUKLAR BIRILERINI  GÖRDÜKLERINDE BIZE OYUNCAK MI GETIRDINIZ DIYE SEVINIYORLARMIS  BU YÜZDEN DE BU KAMPANYA COCUKLAR ICIN DIGERLERI DE DESTEK AMACLI MADI VE MANEVI NE GEREKIYORSA YARDIM ETMEYE GIDILIYOR  BU HAFTA CUMARTESI GÜNÜ ORAYA GIDELECEKLERINI DUYURDULAR KESKE BENDE ORADA OLABILSEYDIM ELIMDEN GELDIGINCE YARDIM EDERDIM LÜTFEN ARKADASLAR GIDEMESENIZDE EVINIZDE KULLANMAYAN COCUKLARINIZIN OYUNCAKLARI KITAPLARI VE GIYSILERINI BAGISTA BULUNABILIRSINIZ LINKLERI ASAGIDA PAYLASTIM
EGER GÖNDERMEK ISTEGEN ARKADASLAR VARSA( YURTICI KARGO SOMA SUBESI
´´COCUKLAR ICIN ´´ YAZIP GÖNDEREBILISINIZ ÜCTERSIZ OLDUGUNU SÖYLEDILER
SEVGILERIMLE





http://5thvillage.cc/u/ejdermehmets/

https://twitter.com/ejj1907

https://www.facebook.com/profile.php?id=100004050185284&fref=ts 

NOT:
FACEBOOK SAYFASI BANA ACILMIYOR EGER KI SIZDE ACAMIYORSANIZ EJDER MEHMET SIKIK YAZIP SAYFASI ACILIYOR...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...