Seiten

16 Mayıs 2014 Cuma

SOMA"DAN KARELER

                                                    YORUMSUZ 
Maden ocagina ates düsmüs,millet can kurtarma derdin de digerleri de Muhtesem yüzyil derdinde
en cok izlenen ve rekor kiran diziler buyurun ne hale gelmisiz haberimiz yok !!!!










































Madende ölen madencilerin ailelerine daha az para odensin diye canliymislar gibi maske takilmasini emreden bir gotveren, bunlar Musluman, bes vakit namaz kilan , alni secdeli kalles serefsizler, adiligin bu kadarini dinsizler yapmaz.Hastanede olurse tazminati az oluyor çünkü













 aralarinda gecen konusmalar

4 yorum:

  1. Canımsınnn.. Doğruları dile getirmişsin güzel insan çok çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim ben tesekkür ediyorum okuyan gözlerin icin sevgiler.

      Sil
  2. Gügücüm ben bunların insanlıklarından şüphe ediyorum artık.
    "sen de madenci olmasaydın! Sanki biz mi git madende çalış dedik! "
    bunu söylemek için YARATIK olmak gerekir. Acaba içlerine yaratık mı girmiş? Şöyle kuyruklu, kertenkele gibi! Din, iman! akp'de din, iman zaten aramıyorum, yıllardır yazıyorum bunların dini, imanı PARA. Tayyip'e de o yüzden toz kondurmuyorlar, Çünkü nemalanan bir kesim var...
    eline sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yüzden adlari cakma cikti ya bazi dinciler bile bunlari istemiyor ama sonuc yine ayni yere variyor zaten ,biz mi dedik, o zaman sen git calista getir dimi bunlar seytani bile gecti,seytan bile yaninda melek kaldi evet tüm dunyada ne yazik ki bir gercek var ablacigim yalan söyledigin zaman el üstünde tutuluyorsun öyle bir insanlik basladi din min gecti artik din diye birsey kalmadi bundan sonra para konusuyor olacak benden de sevgiler♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...