Seiten

16 Mayıs 2014 Cuma

SOMA"DAN KARELER 2

HAYIRLI CUMALAR

Allah(c.c) bu cuma gününde bizlere yar ve yardimcimiz olsun

dualarin en önemlisi tövbe ve sükretmektir :)





Artik öyle bir duruma geldik


prestesto yapanlar

he tayyip yine bizi rezil ettin dünyaya


kim istemez ki:))


durum ortada,birde arap sarmasi verseydiniz ya ellerine o zaman iste fark olmazdi
                              (arap sarmasi arabistanda tütünün icine eroin sarip butun gün agizlarinda cignerler)

Yeni safak sefer cikmis kim ölmüs kim kalmis paparazilik yapacak


dimi:)) cok güldüm ya


yanii söyleyen cok dogru söylemis


yuh artik insanlari artik oyuncak zannediyorlar :((


timsah gözyaslari her zaman olur

buda cakma müslümanlardan dini mertebi olan bunlari söylerken Allaha nasil cevap veririm derdi olur :/

yorumsuz ne diyecegimi bilemiyorum:(((

gösteris meraklilari nolcak..


ay cok yazik milleti ne kadar da korkutmus bunlar birde dinden Allahtan bahsederler yaziklar olsun


toplu mezar :((
tomalar hic dururmu kudurmustan beter olmuslar!!


keske bizim baskan da dünyaya gösterebilecegimiz bir baskan olsaydi..


buyurun sabotaja,halbuki sabotaji kendileri cikariyorlar yine milletin üzerine atiyorlar..


cok dogru bir laf etmis,helal olsun :))





birde demoratik ülkedeyiz diyorlar???


hersey bekliyoruz zaten..


ah ah kömür biter mi ömür biter kömür bitmez..



iste ahlaksizlar namaz kilarken

cük oturmus..

benim dilim vermiyor :((

ne kadar güzel yardim eli uzatilmis


bas sagligi kömürle dilenir,birsey demiyorum



cok tesekkürler:)

nasil bildiniz !!!

bir alemsin ya müjdat abi yine güldürdün beni:))


iste bu cok sag olun:))

git anla bu adami !!


:(((
yapma ya len chp neden dövmedin bunlari..


bu bir siir mi yoksa ölen madenci mi yazmis bilemiyorum :((



yürekleri dagladiniz:((




maalesef cok dolu:((







bu arkadaslara iki lafim var nasil insanlarsiniz beddua ediyonuz manisa halki akpli ama bak yine ahlaksizlar ve capulcular yine kostu yardima siz hic gördünüz mu akp tarafindan yardim edeni  ben sahsen görmedim ne yalan söyleyim Allah var yukarda


nerde o günler nerdeee...


yorumsuz:((


aynen cok dogru kime laf anlatacan..


cok güzel bir dilekte bulunmus:)


bu dünyada hic bir sey bedava degil hatta soludumuz nefes bile bize ait degil!!!


yer altinda bile atama saygi durusunda bulunmuslar ilk defa gördüm,ve simdi anliyorum neden ahlaksiz dedigi baskanin kiskanclik:))

ve son bakarmisiniz  kare fotografa halk nasil dinliyor atami resmen agizina düsecekler ah ah atam keske geri dönebilsen ,dönebilmen icin  neyimi vermezdim ki

evet blogarkadaslar benden bu kadar baska resim yüklemiyorum bunlara baktiksa tepem atiyor en iyi kisa keselim artik yarindan sonra  bize ne getirir bilemiyoruz.ALLAHA EMANET OLUN
SEVGILERIMLE...

5 yorum:

  1. Hepsi çok anlamlıydı, ibretliydi, Müjdat Gezen'e umarım dava açmaz o iblis herif, madende saygı duruşunda bulunanlar acaba şu an hayattalar mı? :( çok üzgünüm...:(
    ellerine sağlık gügücüğüm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sag ol ablacigim,müjdat abi bile bile yapiyor zaten bunlari onun ne mal oldugu ortada zaten, kurtulan 100 kisiden daha az zannedersem gerisi zaten kömürden zehirlendi hic olmazsa dogru rakam versin televizyonlar 290 diyor ama 400 den fazla ölü var bir kerede dogruyu söylesinler ya evet canim bende bir kac gündür moralim bozuk ne yapacagimi bile bilmiyorum:((

      Sil
  2. Öyle Ciğerimiz yandı ki , kavruldu.ama yuzsuzler arsiz arsiz dolaniyor ortalikta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim kimin yanmadi ki inan ki aglamamak icin kendimi zor tutuyorum, yüzsüzler hayatimizda her zaman var olacak.Allah büyük her yada gec onlarda cezasini cekecek.sevgiler..

      Sil
  3. Buna yorum yazmıştım. Maalesef, gelmemiş. Sabotaj yaptılar, diyenlere gerçekten Allah vicdan versin. Demek, ellerine fırsat geçse kendilerinden farklı düşünenleri öldürecekler. Ders almamız gereken nokta; çalışma yer ve şartlarında güvenliğin sağlanması, görevli kişilere yetkinin verilmesi, denetimden şeffaf olunması, taşeron denilen yapının kaldırılmalıdır.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...