Seiten

8 Mayıs 2014 Perşembe

SIZ OLSANIZ 24 SAAT CALISIRMIYDINIZ??

HAYIRLI CUMALAR CANLARIM
Lütfen izleyin sonunda anlayacaksiniz ne demek istediklerini
Iyi seyirler diliyorum sevgiler♥♥♥
not: lütfen film izledikten sonra alttaki yazimi okuyun,tskler:))

Kusura bakmayin arkadaslar ben nasil unutuysam artik bazi blogarkadasalrim izleyememis simdi linki veriyorum insallah izleyebilirsiniz♥


https://www.facebook.com/photo.php?v=657426880994560&set=vb.124998790904041&type=3&theater


  video


Evet Annelerimiz hic durmadan calisir onlar icin uyku yemek her zaman belirsiz olmustur Annelerimizi her zaman saygiyla analim annemin, annelerin ve anne adaylarin anneler gününü cani gönülden kutluyorum sevgilerimle ♥♥♥

12 yorum:

  1. Videoyu açamadım.Herkesin anneler gününü yürekten kutlarım,HAYIRLI CUMALAR:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok üzüldüm canim simdi linki verdim insallah izleyebilirsin :)) sevgilerimle♥

      Sil
  2. böyle bi video görmüştüm facebookta
    bi araştırma şirketi eleman arayışına girmiş
    bedavaya 24 saat 7 gün fln çalıştırcakmış
    insanlar kabul etmiyolar haliyle
    ama birilerinin var olduğunu fln söylüyolar
    kim dediklerinde de anneler diyo adam
    çok doğru tespit :)

    Günaydın

    Not : Videoyu internet bağlantım yavaş olduğundan izleyemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bişey diyemedim. bişey söyleyecek kelime bulamadım. heralde erkeklik içgüdüsünden olsa gerek. ama her erkekte aynı olmuyo kiii kızların ve erkeklerin yapabilecekleri şeyler farklı bence. kızlar doğurur, erkekler para kazanır ev bakar. ana kural budur. bana göre. Tabi kızlar doğururu evde oturup çocuk bak ev temizle olarak algılama hemen. Erkeklerde doğurabilseydi eşit olma durumu ortaya çıkardı. Şayet tek farklılığımız o. Erkekler doğuramaz, ama kızlar doğurur. kalanların hepsi aynı işte. sevgiler zu ISTER EVLI OL , ISTER BEKAR ♥


      diger yazini buraya cikartamadim nedenini bilmiyorum yorumun bosa gitmesin diye bende kopya yaptim :)

      insanyavrusu keske erkeklerde dogum yapabilseydi iste o zaman esit olurduk kadinlar kiz erkeklerde erkek doguracakti o zaman birbirimizi daha net anlayacaktik :)
      sevgiler..

      Sil
  3. Çok güzeldi gügücüm, adaylar nasıl da şaşırdılar :))))rahmetli annem de "annelik mesleğinde emeklilik yok, tatil yok, ücret yok" derdi:)))tüm annelerin günü kutlu olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacigim dogru söze ne hacet degil mi :)) seninde anneler günün kutlu olsun sevgiler♥

      Sil
  4. videoyu açamadım ama bütün annelerin anneler gününü kutlarım bende.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simdi link verdim insallah izlersin:) Canim bende senin anneler gününü kutlarim:)) sevgilerimle♥

      Sil
  5. Ben izlemiştim. Hakikatten çok hoş sonuuu:))) insanlar tam bir şok oluyorlar:)) Anneler günü tüm annelerin kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  6. evet canim anneler günü kutlu olsun sonunda sok oluyorlar bende sonunda sok oldum,cok güzel bir kisa film hazirlamislar:)sevgiler♥

    YanıtlaSil
  7. Evet hem de annelerimiz hiçbir ücret almadan ve her şeylerini vererek yapmışlar bu işi. Kutlu olsun günleri. Yalnı bu video bayağı olumsuz eleştiri aldı. Kurgu bile olsa insanca bir yaklaşım değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olumsuz elestiri mi bunu, ilk defa sizden duyuyorum,belki insanca yaklasim olmaya bilir ama bana göre sanki bir kamera sakasi gibi geldi:)saygilarimla..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...