Seiten

25 Mayıs 2014 Pazar

MIMLENDIM♥♥♥






 SEVGILI ABLACIGIM kedici teyze BENI MIMLEMIS KENDISINE COK TESEKKÜR EDIYORUM .NE DURUYORUZ O ZAMAN HADI CEVAPLARA


   1.) ARKADASINIZ SACLARINI BOYATMIS,HIC YAKISMAMIS. NASIL OLMUS?DIYE SORUNCA NE DERSINIZ?

BEN KALB KIRMAK ISTEMEM,IYI HOS DA ÖNCEKI SAC RENGIN DAHA GÜZEL DI DERIM 







2.)  EVINIZDE HANGISININ OLMASINI ISTERDINIZ?
BEYAZ KEDI MAVI BONCUKLU VEYA 
GRI KEDI
POPPY ADINDA KÜCÜK BIR KÖPEK










3.) INTIKAM

a) SOGUK YENEN BIR YEMEKTIR

b) TATLIDIR

c) GEREKLIDIR

d) GEREKSIZDIR

e) DIGER: ACIKLAYIN

BENCE  d.)  GEREKSIZDIR EN IYISI ALLAHA HAVALE ETMEK 






4 ) ÜLKEYI KÖTÜLERDEN TEMIZLEMEK ICIN HANGISI OLMAK ISTERDINIZ?




                                                           

                                                                  CEZALANDIRICI



                                                         

                                                              'KILL BILL´DEKI "GELIN"



                                      
                                                                 BIR SÜPER KAHRAMAN

 DIGER :HANGISI? ACIKLAYIN 

VALLAHI BILEMEDIM HANGISI OLSUN KI BENIM ICIN  BU GÜZEL ÜLKEMI KURTARACAK BIRI OLSUN YETER :))
                                         


BENDE DIGER ARKADASLARIMI SOBELIYORUM YAPMAK ISTEYEN BUYURSUN

                                                           SOBELEDIKLERIM:

                                                               all good things
                                                         
                                                                  Bahce Perim
                                           
                                                        MAKASIN DANSI
                                                        
                                                              NOWACRAFT
               
                                                                       mola

                                                        Kedimin Hobi Defteri

                                                                 insanyavrusu

                                                                   Gooogoook  
       
                                                                Lezzetli Atölye
                                                      
SEVGILERIMLE IYI PAZARLAR♥♥♥

 

                                                


12 yorum:

  1. Gügücüm çok teşekkür ediyorum canım, beyaz kediye de, köpiş de bayıldım ama kedici olarak beyaz kediye hayran kaldım, ay çok tatlı yaaa...diğer cevapların çok güzeldi gügücüm sen ne tatlı, ne yumuşak kalplisin...
    sevgilerimle öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim ablacigim tesekkür ederim,dimi cok tatli :)) sevgiler♥

      Sil
  2. Bu min keyifliymiş:) cevaplar da güzel;) Sobelenmişim aklınızdan geçmek beni Mutlu etti. En kısa sürede cevaplamaya çalışacağım:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dört gözle bekliyorum canim,sevgiler♥

      Sil
  3. ay kuzum unuttum; senin de Kandilin kutlu olsun canım, nice kandillere ...:)
    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni cok öpüyorum canim:)) sevgiler♥

      Sil
  4. Ooo ooooo süper...:))
    Cevaplayacağım..
    Çok teşekkürler..:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canim,senin mim sevdigini biliyorum:))sevgiler♥

      Sil
  5. Keyifli ve güzel bir mimmiş. Cevaplarınız da mantıklı. Bazı mimler sanki insanı test eder gibi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tskler,test degil de seni yakindan tanimaya calisiyorlar iyi hafta diliyorum:))

      Sil
  6. Hugonun sözleri süpermisss, nekadar dogru :)

    YanıtlaSil
  7. hos geldin canim,evet bende cok sevdim:)) sevgiler♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...