Seiten

28 Mayıs 2014 Çarşamba

HIRSIZ VAR DIKKAT!!!!

Sevgili arkadaslar bu yaziyi oldugu gibi kopya ettim diger blogarkadasimdan Banudan simartan tatlar




Merhaba canlarım :)) Hırsız dendi mi aklımıza çalmak geliyor doğal olarak. Ama mesela blog hırsızları da var onlar da emeğimizi çalarak bizleri üzüyor...

Bideeee haksız yere ölmüş insanların telefon su aboneliğini kullanan aşağılık hırsızlar !!! Cidden vahim ve mide bulandırıcı bir durum. Bugün cep telefonu aboneliğine ücret alınmıyor su elektrik vs. aboneliği taksit yapılıp faturayla bir ödeniyor olmasına rağmen  ahlaksız insanlar kullamak da ısrar ediyor.

Aman dikkat kullanmadığınız abonelikleri iptal etmeyi unutmayın!!!

Unutmuş olduğunuz aboneliklerden şüphe ediyorsanız bir dilekçe yazıp PTT den aps mektup olarak kuruma gönderin derim. Kurumdan gelecek yazılı kaşeli belgeyi de saklamak gerekiyor.

Not:Kurumlara gittiğinizde yazılı belge vermeyip sözle söyleyen yazılı cevap vermeyen ısrarcı memurlar olduğundan:))) PTT ile dilekçenizi yollamanız tavsiyemdir. Çünkü  söz uçucudur...

10 yorum:

  1. gügücüm ne kadar iğrenç hakikaten, hırsızlığın her şekli öyle, ben aboneliklerimi hep katttırıyorum Allah'tan ama var ya günümüzde bankalar da hırsızlık yapıyorlar yani şaşarsın her yıl abukasabuk isimler altında 50 lira filan alıyorlarmış bunu daha yeni öğrendim..yahu zaten matik kullanıyoruz çoğu zaman ne bu 50 lira az da değil! Yakında aldığımız hava için hava parası isteyecekler!
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. yaparlar ablacigim böyle bir düsüncesiz insanlardan hersey beklerim 50 lira ne demek ya insan ekmek parasi bile zor bulurken :( cok yazik insanlardan vicdan diye birsey kalmamis
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
  3. Ondan da daha ciddi durumlar var. Benim başımdan geçti. Kapatmış olduğunuz hatların- aboneliklerin fatura ve belgelerini kesinlikle atmayın.
    Geçenlerde üç sene önce kapatmış olduğum hattın faturası geldi. Belgeyi bulabildiğim halde faturayı bulamadığımdan; karşı taraf "ondan sonraki faturayı ödememişsiniz." diyor. Tüketici haklarına şikayet edeceğim için isim vermiyorum.
    Avukatın birisi de: Kapatmış olduğunuz hattın sonra bir fatura hatta ikinci fatura gönderiyorlar. Takip etmediğiniz, başınıza böyle bir iş açılmış." dedi.
    Nefret geldi. Fatura ödeyenleri enayi yerine koyuyorlar. Allah cezalarını versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canim cok gecmis olsun cok kötü bir durum ben sahsen hic bir ödedigim faturayi atmiyorum bir kerede benim basima geldi ne yazik ki insan cok üzülüyor ödedigi halde sana tekrar ödeme yaptiriyorlar ya sinir oluyorum böylelerine bela atmak bile ise yaramiyor bunlara seytandan beter olmuslar ne yazik ki :(
      sevgiler♥

      Sil
  4. çalmaya niyeti olan öyle şeyler çalıyor ki akla ziyan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,canim hos geldin :) dedigin dogru artik neler neler duyar olduk :(
      sevgiler♥

      Sil
  5. Biraz geç oldu ama genede anlatayım..Aynı şeyler bizimde başımıza geldi..Özelliklede sabit telefonları kapatırken çok dikkatli olmanız gerekiyor..Aslında sadece sabitler için değil diğer tüm abonelikler içinde geçerli. KPATMA değil tamamen İPTAL ETME işlemi yapmanız gerekiyor. Kapatma işlemi DONDURMA anlamına geliyor. İPTAL işlemi ise tamamen kaldırma olarak biliniyor. Ama İPTAL işlemi bile olsa mutlaka sizinde dediğiniz gibi İPTAL etme belgesi istemeniz gerekiyor..İlerde başınız ağrımaması için.. Sonra bize bi yazı geldi ,kapattık ettik diye..Olmadı kendimiz gittik ayrı bir kağıt aldık,iptal edildiğine dair..Bu böyle bitti. İlerde fatura matura gelirse bu belgeleri gösteririrz artık.. Ama sanmıyorsam yeni kanunmlar çıktı,biraz bu yönde değişmeler olmuş..Neyse..sizi takibe aldım..sitemedede bekliyorum..özelliklede yargı konusunda yorumlarınızı bekliyorum http://authorertugrul-tr.blogspot.com.tr/ teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,hos geldin bloguma ne kadar sacma birsey neden donduruyorlar ki sanki okulunu donduruyorsun insanlar sadece eziyet etmek bu bence insallah yeni kanunda insanlarin yüzünü güldürür artik
      saygilar..

      Sil
  6. ablacım nasılsınz,sizleri özlemişim..o güzel ve narin pastalarınıda özlemişim.:)) ben internet yüzünden giremiyorum artık internete..artık saatlik,günlük vs kullanıyorum..oda acil durumlarda..yaniğ her zaman giremiyorum..internetin ücretsiz ve sınırsız olmasını bekliyorum ama işte benimki hayal..neyse,kendinize iyi bakın ablacım..sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim inan ki cok üzüldüm internetin kisa vadeli olmasina bende seni özledim üzün bir süredir yoktun seni cok merak ettim insallah en yakin zamanda yine görüsürüz canim
      sevgiler♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...