Seiten

15 Mayıs 2014 Perşembe

EEE SONUNDA BUDA OLDU !!!!

tayyip erdogan soma ya vardiginda soma halki onu güler yüzle karsilamadigi icin korumalar tarafindan markette sigindigi gibi orada herhangi bir vatandasi döverek hirsini ondan aldi bu yetmez mis gibi soma halkini  AHLAKSIZSINIZ kelimeleriyle sucladi halbuki en cok aldigi 43,87 % oranda oy alirken simdi de ahlaksiz oldular.evet  neydi  efendim kim olursan ol herseyin bir bedeli vardir bu dünyada ister müslüman ol ister hristiyan ol istersen müsevi ol haksizliga karsi her zaman göz yuman sonunda yine sana döner ben sadece tayyipten bahsetmiyorum genel anlamda söylüyorum nereye gidersen git .Allah yarina birakir ama yanina birakmaz sanirim bunu herkez biliyor

Tayyip halkından korkmaya devam ediyor!

1500 yakin korumasi varken 300 tane daha ekledi demek bizden bu kadar cok korkuyorki 1800 koruma yaninda onu koruyor,ben sana bir sey diyim mi  sen istersen 100.000 tane koruman da olsa sen Atatürk gibi olamasin Atatürk hic korumasi yoktu yine de halk onu severdi
                                                        NUR ICINDE YAT ATAM
size baska bir örnek daha gösterecem ingilterenin basbakani metro da kendine yer bulamaginca ayakta kaldive gazetesini okumaya devam etti basbakan dedigin böyle olur



25 yil sonra emekli maasini alabilmesi icin cok calismasi gerek:((


 Allah Allah buda mi vardi


Soma halki tarafindan protesto edildigi kare ne yazik hos karsilanmadi  



Başbakanlık Müşaviri Yusuf Yerkel, "O gün yaşadığım hakaret ve saldırılara rağmen sükunetimi muhafaza edemediğimden dolayı üzgünüm." dedi.
sen sükunetini koruyamazsan aileni nasil koruyacaksin yazik cok yazik


 
erdogan markete sigindi gibi bir vatandasa tokat attigi ortaya cikti ama tokat yiyen vatandas bunlari söyledi
"TOKATIN KENDİSİNDEN GELDİĞİNE ÜZÜLMÜYORUM AMA.."
Göstericilerle, eylemcilerle alakam yoktu. Kalabalığın üzerime doğru yürüdüğünü görünce sayın Başbakan ile yüzü yüze kaldım. O esnada korumaları da iteklemeye başlayınca, sayın Başbakan da kalabalığa kızgınlığına ve öfkesine hakim olamayıp maalesef istem dışı bir hareket yaparak bir tokat vurdu. O tokatın kendisinden geldiğine üzülmüyorum ama, yanındaki yakın korumaları bana çok sert girip darbelediler beni.


  

Soma’da Abdullah Gül’e Bir Vatandaştan Şok İstek!

Manisada yaşanan soma felaketi faciası ardından madene gelen Türkiye Cumhuriyetinin Cumhurbaşkanı Abdullah Güle acılı acılı seslenen bir vatandaş şu ifadeleri kullandı:Cumhurbaşkanım taşeronluk istemiyoruz" dedi. şeklinde açıklamalarda bulundu bu açıklamaları resmen yürekleri yaktı.


                                  BUNLARDA BENDEN


 cok dogru artik öyle bir nesil yetisiyor

 cok dogru bir laf etmis kim söylediyse helal olsun!!

 bunu zaten hepimiz biiyoruz


 
 bunu da güzel peygamberimiz Hz.Muhammed (s.a.v) söylemis
 ben artik neyin dogru neyin yanlis oldugunu tam bilemesem de Allah en dogrusunu bilendir en iyisimi Allaha havale ediyorum
iyi günler diliyorum size..

6 yorum:

  1. Ellerine gönlüne sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tskler canim,seninde okuyan gözelerine saglik ♥

      Sil
  2. Gügücüğüm biliyorsun 60'ıma az kaldı, ilkokuldan beri çok başbakan gördüm, ta Demirel zamanlarını bilirim ilkokldayken Demirel başbakandı epey de uzun süre başbakanlık yaptı, Özal, Çiller, Mesut Yılmaz, Ecevit, Erbakan, arada koalisyon hükümetleri, Erdal İnönü, tekrar Demirel..hiçbir başbakandan BU KADAR NEFRET EDİLMEDİ İNAN..şöyle korumasız sokağa çıksın yeminle linç edilecek.....bunu hala sütten çıkma ak kaşık sananların ya aklından zoru var, ya zır cahil, ya vatan hainidir.
    Emeğine sağlık canım, seçtiğin özlü sözler çok güzel, o kadar AH aldı ki, sonunu çok merak ediyorum...umarım görmeden ölmem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sag ol ablacigim,evet bilmem mi benim bile aklimda kaldi eskiden en cok kizdigim birileri varsa tanju cillerdi hic birsey yapmazdi aralarinda kizdigim bakanlar oldu tabii ki yine bizim bakan diye arkasinda durmadik yeri geldi elestirdim yeri geldi savundum ama bu kadarini inan ben görmedim sadece okulda hitlerin derslerini yapardik insanlari nasil katlettigini buda ikinci hitler olsa gerek,ablacigim paylasimlarim devam edecek takipte kal canim ..

      Sil
  3. Çiller, Özal bunun yanında melek kalırlar, her zaman yazılarının takipçisiyim zaten gügücüm, İyi geceler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ablacigim onlar yaninda melek kaldi sanada iyi geceler canim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...