Seiten

14 Mayıs 2014 Çarşamba

EEE NOLMUS YANI KARA GÜN SE!!

Madenciler bilmiyormu orasi onlarin mezari oldugunu oraya girdin mi cikamazsin diyen tayyip
Kusura bakmayin arkadaslar ben yas filan etmiyorum neden cünkü bu benim icin kaza,ecel filan degil bu bir cinayettir genel müdür kac calisani oldugunu bilmezken karisi akp üyesi olan akp oy alabilmesi icin bol bol bedevaya kömür tasiyorsa buyurun azin sonu bu olur bir laf vardir haksizliga göz yumma diye gün gelir seni bulur.noldu simdi yine bir facia yasandi yine aileler perisan oldu cocuklar babasiz kaldi yetim kaldi ne icin akp icin tabii bir yerde yine facia yasaniyor niye tayippin cumhurbaskanligi icin ne zaman tayyip birseyler yapmak istese bir facia yasaniyor iste durum ortada buda unutulur gider unutmayiz demeyin sakin türkiyenin basina simdiye kadar neler geldi hersey unutuldu.Utanmadan 1700 lerde ingilterede maden faciasindan bahsedip kendini yine temizlemeye kalkiyor Allaha inananlarda tayip sanki peygambermis gibi bütün yolsuzluklarina göz yuman  hala ona tapiyorlar cok yazik asktan gözler kör olmus ya.diger ülkelere sorun bakalim kac para aliyorlar maden iscileri ben size söyleyim rahmetli dayim da maden iscisi idi aldiyi para 4000 avro idi yani türk lirasi 11.000 lira yapiyor tayip iscilerini mi düsünüyor zannediyorsunuz tabii ya oglu yine gemicik alsin diye kaynanasi 234 daire sahipken daha fazlasi lazim ac gözlüler daha ne kadar vampir gibi insanin kanini emmeye devam edecekler denetlemeye bile izin vermiyorlar niye cünkü pisliklerini biliyorlar, buyurun size tayipi cumhurbaskanliga aday etmeye sizlerin gözleri nasilsa kördür !!!
Tayyip türkiyeyi sanki bir kasabin eline vermis insanlari dograyip dograyip atiyor bakalim bu insanlar öle öle ona kim hizmet edecek !!!
benden bu kadar
Evet blogarkadaslarim kara gün icin  lütfen biraz duyarli olalim bloglarda bir iki ün birseyler paylasmayalim böylece ölenlere saygimiz olsun
Allahtan rahmet diliyorum,kalanlara sabir diliyorum..

4 yorum:

  1. O kadar doğru ki! Kaç ocak söndü??? Ne güzel dedin unutuluurrrrrr gider neler neler unutmadık ki değil mi? Haklısın çok haklısın "Ulusal Yas" mı var nerde??? Bayrakların yarıya inmesi dışında ne yası var? K.bakmayın ama ben yas falan görmüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tskler canim aynen canim bende görmüyorum bende :((sevgiler..

      Sil
  2. Gügücüm, bugün uçakla İstanbul'dan misafirim vardı, ona hazırlık yaparken hiç tv'ye bakamadım, bir de öyle mi demiş!? Yuh ! oha! 1700 yıllarıyla 18, yüzyılla kıyaslıyor ha! Bu adam utanmıyor! Ay fenalık geldi...okusunlar yorumunu 4000 euro maaş nerede bir de bizim zavallı garibanlar kimbilir kaç kuruşa oralarda helak oluyorlar:( blog arkadaşları için duyurun çok yerinde ben bugün makyaj vs. görünce hayal kırıklığına uğradım :( Allah rahmet eylesin ailelerine sabırlar versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuh hemde ne yu,canim ablacigim hic sorma olagan seyler demis olur o kadar a git de anla bu manyak kafaliyi madenciler saati 5 kurusa calisiyorlarmis bu yüzden de bu yaziyi yazdim cok yazik ya, ablacigim bizler yarin yine unutacagiz ama onlar evlatsiz,babasiz kaldilar duana amin diyorum sevgiler..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...