Seiten

29 Aralık 2013 Pazar

MUTLU YILLAR

Selam sevgili Blog arkadaşlarım sizleri merakta biraktigim icin affiniza sığınıyorum beni bu hastalık pesimi bırakmadi havalar sogunca malum grip üstüne grip olduk ailece inanin ki evde is yapmayi birakin da yemek yapasım bile yoktu en çokta  küçük oğlumla cok uğraştım kulaklarım diyordu başka birsey demiyordu neyse simdi cok sükür Allaha hepimiz iyiz ve ben halamin yanina istanbula tatile geldim lakin beni cok merak eden arkadaslarima sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum kusura bakmayin arkadaşlar istanbulda seminerlerim olduğu için günüm yoğun geçiyor ve hergün halam bizi disariya cikariyor ve eve gec saatlerde ve yorgun dönüyorum. evime  döndüğümde sizlere herseyi paylasıcam simdi sizlere kucak dolusu sevgilerimi gönderiyor ve yeni yıllınızı kutluyorum sağlıcakla kalın.:)))



 

 
 
resimler alıntıdır
 

38 yorum:

  1. Hasta olmana üzüldüm,neyse ki geçmiş.İstanbul da tatilin keyfini çıkar,sağlıkla kal......

    YanıtlaSil
  2. gügücüm sonunda ses verdin:)) geçmiş olsun canım, gerçi yalnız değilsin ama ihtiyacın olursa buralardayım, sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok teşekkürler inceliğin ve düşüncen için kocaman öptüm sevgilerimle ♥

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Canım benim sana da mutlu yıllar:)))

      Sil
  4. Çokkk geçmiş olsun.. Ailenle birlikte huzurlu, sağlıklı bir güzel sene yaşa. Seni yeniden görmek çok güzel. Mutlu seneler. Sevgilerimle. Bu arada bana mailini bırakırsan hiç olmazsa oradan da görüşebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim güzel dileklerin icin cok tesekkürler ,tabii ne demek e mail adressim angelcakes@hotmail.de bana ulaşa bilirsin canim sevgilerimle :))

      Sil
  5. Geçmiş olsun! Umarım atlatmışsındır.

    Nice nice sağlıklı ve mutlu yıllara!

    YanıtlaSil
  6. canim cok tesekkürler Allaha sükür simdi iyim sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  7. Ay ay sizde mi hasta oldunuz gugucum, acil sifalar iyi seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim cok tesekkürler sevgilerimle:))

      Sil
  8. Canım geçmiş olsun :( Dikkat et kendine.. Mutlu yıllar.. 2014 te her şey istediğin gibi olur inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o güzel dileklerin icin aminn canim kocaman öptüm sevgiler:))

      Sil
  9. Gugucum, sana acil sifalar diliyorum. 2014un saglik, sihhate Bol sans getirmesini dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ediyorum güzel dileklerin icin sevgilerimle:))

      Sil
  10. Canim cok cok gecmis olsun. Memleket havasi soluyorsun ne guzel ne guzek..benim icinde gez birazcik:))mutlu yillar olsun sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memleketin havasi inanin bana cok iyi geldi ne demek canim bol bol soluyacagim senin icinde gurbet olanlar icinde kocaman öptüm canim sevgilerimle:))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. cok tesekkürler canim sevgilerimle:))

      Sil
  12. çok geçmiş olsun.huzurlu seneler..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayfama hos geldin canim cok tesekküerler seninde yeni yıllın kutlu olsun sevgiler:))

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun. Yeni yılın size sağlık, mutlulu ve şans getirmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumlariniz icin cok tesekkür ediyorum efendim sevgiler:))

      Sil
  14. mehaba gügü ablacım..önce çok geçmiş olsun diyom..yeni yılınız da kutlu olsun..yorum bırakmışsınız bende atık yazmıcam dedim..tesekkür ederim ablacım..bizde de su arlar hastalıklar basladı..kuşumuz vardı oda hastalandı..simdi iyi..Allah sifalar versin diyelim artık hekese..tekrardan yeni yılınız kutlu ve mutlu olsun ablacım..herkesin ylını kutlarım ayrıyetten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim cok geçmiş olsun, malum soğuklar bas gösterdi desene canim bilgecigim sakın vazgeçme ben senin yazdiklarini seve seve okuyorum ne zamandir bekliyorum sen kimseye bakma içinden nasil geliyorsa öyle yaz sizlerin sayesinde bazı gerçekleri öğrenmiş oluyorum sağlıcakla kal sevgiler:))

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Sanada canim benim kocaman öptüm sevgiler:))

      Sil
  16. Nice mutlu seneler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok teşekkürler sevgiler:))

      Sil
  17. gügücüm çok geçmiş olsun, ben de bayağıdır hastayım bugün biraz iyiceyim yavaş yavaş geçiyor...sana ve ailene sağlıklı, huzurlu, mutlu bir yeni yıl diliyorum
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tskler sevgili ablacigim sana da cok gecmis olsun,cok sükür Allah baska hastaliklar vermesin canim sevgilerimle♥

      Sil
  18. gügüüjü nerdesssiiiinnn???

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...