Seiten

7 Ekim 2013 Pazartesi

SIZ BÖYLE LUNA PARK GÖRDÜNÜZMÜ♥♥

Selam Canlarim sizlere uzun zamandir birseyler paylasamadim nedenini belli dimi pastalarim bir de üstüne hastalandim gecen hafta kücük oglum cok hastaydi atesler icindeydi ilaclar doktor falan derken iyilesti ama simdi de bana bulasti bogazlarim cok kötü vaziyette öksürsem bir dert öksürmesem iki dert hafta sonu kardeslerim beni zorla disari cikardilar hastayim diyorum yok annam bos ver hastaligini deyip beni disari cikardilar bu arada saat 22.00 yani gece olmus gel bir luna park yapalim ve ardindan kahve iceriz dediler esim de git hic disari cikmiyorsun hava al dedi bende ciktim ve aklima hemen siz geldiniz cep telefonumdan size bizdeki olan luna parkini cekeyim dedim bizde luna parki sabit degildir senede iki defa gelir biri mayis ta üc gün kalir digeri de eylül de o da 10 gün kalir.Evet canlarim bu arada da blog sahibi arkadasim,, kedimin hobby defterine`` üzüldüm bizler burada yaptiklarimizi gördüklerimizi ve dertlerimizi paylasiyoruz ve sizlerle tanismis oluyoruz inanin
bana ne yapsam da sizlerle bir araya gelip yorum yazalim  o kadar güzel arkadasliklar kuruluyor ki bloglarda benim icin sen 7den 77 ye kadar kim olursan ol ben sizleri severek takip ediyorum  herkes paylasimlarda bulunuyor begenmemis olsanda cok güzel de iki satir yaz cik bu kadar mi zor yorum birakmak bana gelmemis bana yorum birakmamis insan elinde olmasa da üzülüyor evet arkadasimiz sabah kalktiginda takipci sayisi azaldigini söylüyor sebeb ne ?
Kusura bakmayin arkadaslar bende bir kactane ayni durumla karsilastim bende bir kac sayfa girdim yorum biraktim bakiyorum herkesin kini yorumlamis benim ki kalmis  hadi olabilir dedim neyse yine yorum biraktim ve ayni sekilde karsilastim ve bende o kisiyi sildim bir tane bile degil kac tane acep insan böyle seylerde cok üzülüyor belki sizler öyle olmaya bilirsiniz bana ne diyebilirsiniz ama ben öyle degilim ben burada arkadas oldugum insanlari ailem gibi görüyorum..
Beni Takipt eden bana yorum birakan arkasdaslarima cok cok tesekkürler ediyorum iyi ki varsiniz canlarim :)***
Evet canlarim kusura bakmayin cok üzün bir yazi oldu ve sizleri bu güzel resimlerle basbasa birakiyorum ve ben de yatmaya gidiyorum sizleri kocaman öpüyorum kalin saglicakla♥♥♥
NOT; resimlerin üzerine tikladiginizda büyük versiyonunu görebilirsiniz :))

 Bu yüksekligi  50 metre olan donme dolap


 Bu genclerin carpistigi arabalar görüyormusunuz ne kadar genc var bir de aksam üstü gündüz görseniz igne atsaniz bulamazsiniz bizde gece gezmeyi seviyoruz kalabaliktan uzak :))

 Heryer isikli ben cok seviyorum böyle isikli olan yerleri

 Bunlari sizlerde biliyorsunuz degil mi hani para atiyorsunuz sonra icinden bebek mi ayicik mi ne yakalabilirseniz:)
 Bunlar bizim kuzular icin kucucuk arabalar bu saate bos :)
 Annam ben bunu cekmez olaydim bir takildi pesime nasil kactigimi artik siz bilin saka da olsa korkunc bir vaziyetteydi brrr:)

 Buradakilerde silahla vurulan zaten belli degil mi erkekler böyle seyleri pek begenirler
 Big monster dedigimiz anam öyle hizli dönüyor ki sac bas indiginde darmadagin oluyor gencligimde buna ne biniyordum kardeslerimle hava atmak icin simdi binsene yok kalsin efendim:))

 Kizartilmis balik ekmek arasi almanlarin en sevdigi yemeklerden bir tanesi


 Görüyorsunuz degil mi ne kadar hizli dönüyor gencligim de bunlara ne heves le biniyordum
 Bu da trencik bu sefer öyle cok yüksekti ki görüldügü gibi


bunlar sekerlemelerimiz ne ararsan var:))

Balon patlatmaca cocuklarin en sevdigi:)

Kutular..

 Pamuk sekerlerimiz artik cubukla satilmiyor cünkü eve gelinceye kadar eriyordu ya cabuk yiyeceksin yada böyle kavonozlarda alacaksin

Kuzular icin salincak:)

Bunu da size parca parca cektigim görüntüler ne kadar yüksek ve hizli dönüyor ki kizlarin bazen bagrislarini duyabiliyorsunuz :))







 Catislarimiz Canta eldiven cuzdan sal ne ararsan var :)


 Genclerimiz inerken veya binerken zaten cilgin gencler degil mi:))

Kavrulmus bademlerimiz

 Gördünüz gibi sag tarafta bir makine var taze taze yapiliyor ve sicacik

Bakin daha cocuklarimiz yatmamis burada incecik ipler var üc tane ayni ipligi cektikten sonra ödül veriyorlar hersey cocuklar icin iste:)

 Bunlarda silahli olanlar..


 En sevdigim yemeklerden bir tanesi kizartilmis karnabahar öyle lezzetli ki bir de üzerine sarimsakli yogurtlu sos dökülüyor hmmm enfes birde patates kizartmasi var:)

Bunlar cekilis kuponlari sayilari biriktirip buradan sayi rakamina göre bir seyler  kazaniyorsun

 Futboll erkek cocuklarimiz icin yüksek puan alan bir triko kazaniyor

 Ördeklerimizde varr kim ayni ördegi yakalarsa bildiginiz gibi kazaniyorsun

 yine hizli dönen makinalar..

 Cocuklar yine kendine birseyler bulmuslar cok egleniyorlar di:)


 Buradakilar da yabancilar standta durmuslar hem iciyorlar hem sohbet ediyorlar

Kreplerimi olmazsa olmazlardan her yer nutella ,hic denediniz mi bir deneyin derim cok lezzetlidir:)

Dondurmaaaa luna parkin dondurmasi bambaska birsey krema dondurmasi diyorlar maalesef hastaydim yiyemedim:(

 T-shirtler

Amerikan tarz kizartma patatesler

 Kavrulmus mantar bir de sarimsakli sos iste buna hayir diyemiyorum evde denedim bir kac defa tam tuturamadim tarifini :(

 Kuponlu olanlar

 Kolyeler

Bunu da öyle uzaktan cektim ki sanki yakin mis gibi görünüyor



 Hizli gecen ördeklerimiz kim yakalabiliyorsa hadi bakalim :))


 Yine dönme makinlararimiz



Kuzularimiza arabalar tüüt tüüüt:))

Bebeklerimiz..

Bunlar ahsaptan yapilmis ve kokulu boyaya batirilmislar varya kokularini  uzaktan aliyorsun

Indian tarzli kolyeler

 Balonlarimiz cesit cesit..

 Seni seviyorum kalbleri..


Bu iki resim de gördügünuz gibi sanki millet kumar oynuyor jeton attikca ondeki paralar öne düsüyor

Aksesuarlarimiz..

En büyük seker standimiz ancak bu kadar alabildi handy´im

 Olmazsa olmazlardan biride dönerimiz:))

Cantalar :))


Veeeee kendime aldigim bu gül kurusu renginde cantammm
Artik geldik resimlerimizin sonuna nasil di türkiyedeki luna parkina benzemiyor dimi hepsni cekemedim sadece gerekli olanlari koydum buraya luna parkini gezmek tam tamina bir saatini aliyor:)) sevgilerimle♥

38 yorum:

  1. Canım çok geçmiş olsun ikinize de. Ben de yeni atlatıyorum. İyi olmuş dışarı çıkman. Evde kaldıkça daha bir uyuşuyor insan... Bu arada çantanı da güle güle kullan. Kendine iyi bak. Sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  2. Cok cok tesekkürler canim haklisin insan evde oturunca birsey yapasi gelmiyor canim sana da cok gecmis olsun Allah daha beterinden korusun sevgiler♥

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun en uygun zamanlar geldi hasta olmak için. Lunapark fotografları çocukluğuma götürdü beni. Rengarenk pozitif enerji veren bir paylaşım olmuş. Galiba şimdi Türkiye'de de hepsi olmasa da çoğu var. Uzaktan görüyorum o hızlı dönen zinciri, trenler. Teşekkürler bu güzel paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic sorma simdi cok erken oldu hasta olmak icin .cok tesekkür ediyorum ben de en son 19 yasindayken gitmistim istanbuldaki lunaparkina simdi nasildir bilemedigim icin böyle paylasim yapmak istedim iyi günler:))

      Sil
  4. geçmiş olsun geçmiş olsun da... yaaa ben de istiyorum banane yaaa... ben de istiyorum beni de götürün burayaaaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kiyamam sana tabii ki gel götüreyim ne iyi olurdu beraber gezerdik :(seni kocaman öpüyorum canim sevgiler♥

      Sil
  5. Güzel arkadaşım ne kadar samimisin ne kadar içtensin.. İnan bu tatlılığını nasıl seviyorum benim için çok güzel yazmışsın. Bloğumdaki yorumunu da okudum.
    Sen de benim gibi hassassın anladım.
    Gerçekten ben de burdaki arkadaşlıkları inan çok değerli buluyorum çok da değer veriyorum. İşte zaman zaman böyle üzücü olaylar da moralimizi bozuyor..
    Çok candansın sevgili arkadaşım inan senin gibi güzel arkadaşlarım olduğu için de inanılmaz mutluyum kardeşim.
    Taaa uzaklara oralara çok çok selam..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim dedigim gibi kim olursa olsun ister istemez insan üzülüyor basima da geldigi icin ben sadece genel anlamda anlattim beni takip edenlere lafim yok zaten ben sizleri biliyorum sizleri taniyorum sizler benim ailem gibisiniz biz burada birbirimize destek olalim degil köstek öyle degil mi canim bende sana kucak dousu sevgilerim gönderiyorum sevgiler♥

      Sil
  6. öncelikle hem sizin hemde çocuğunuzun hasta olmasına çok üzüldüm gügü ablacım..Allah şifalar versin..umarım bir an önce iyileşirsiniz..uzun zamndır yoktunuz bende farkettim bunu..sizi kızıranlar olmuş..takmayın kafanıza siz gene böle güzel pastalar yapmaya ve pğaylaşmaya devam edin ablacım..keyfinizi bozmayın..yüce Allah şifa versin sıkıntılarınıza,hastalıklarınıza tekrar..Alamanyaya selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim cok tesekkür ediyorum amin canim Allah baska dert vermesin bunlar gelip gecici benim yoklugumu fark ettigin icin sana cok tesekkür ediyorum canim kizmak degil de üzüldüm dogrusu giden gider canim kim tutar ki yani anlatmak istedigim bizler atatürkcü oldugumuz icin sayfamizdan ayriliyor demek birilerine batiyor ben bunu dile getirmek istedim yani üstü kapali anlattim kocaman öpüyorum seni sevgiler♥

      Sil
  7. ay ablacım biirde,senin ( http://guguylehersey.blogspot.de/ ) alman blogspotun vardı..bu türk sitesine yönlendirmemi? anlayamadım..oraya üye olayım dedim,ama zaten üyeyiz..:)) sasırdım.. galiba yönlendirme yapmışsınız bu siteyi..ben farklı sanmıştım..olsun böle alamanlara hitap etmiş oluyorsunuz:) iyi günler,iyi şifalar dilerim ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok canim alman sitem yoktu sadece blogumu tekrar actigim da hem türkce hem almanca birlikte yaziyordum bu da bana zor geldi cevirmek yukar da sag tarafta ceviri dil yaziyor bende cevirsinler okusunlar dedim zaten diger sayfamda paylasiyorum bu bana yeter canim bana iki tane ayni yorumunu gönderdigin icin digerini sildim umarim kizmamisindir sevgiler♥

      Sil
  8. Canım geçmişler olsun inan şu ara hasta olmayan kimse kalmadı. Kimi görsem konuşsam kötü durumda. Umarım en kısa zamanda toparlarsın. Sana Antalya'dan sevgilerimi gönderiyorum...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim cok cok tesekkürler evet farkindayim bende bloglari gezerken hastayim diye yaziyorlar canim bu sadece bir grip gelip gecici Allah bizlere baska dert vermesin Canim bende seni cok öpüyorum sevgierimle♥

      Sil
  9. gügücüm öncelikle oğluna ve sana çok geçmiş olsun...umarım şimdi çok daha iyisindir...
    kedimin hobi defteri arkadaşımın o yazısını ben de gördüm, hiç dert etme, laiklerle laiklik karşıtları bloglarda da ayrım yapıyorlar, bazen de iki blogcunun frekansı birbirini tutmayabiliyor izleme listelerindeki yüzlerce, binlerce kişinin zaten o yüzlerce kişiyi okuması mümkün değil:) ancak 10- 15 kişiyi okuyabilir, yorum yazabilirsin..o yüzden takma kafana...lunaprak görüntüleri harika, zaten geceleyin keyfi çıkar bunun...ışıl ışıl çok güzel...çocukken çok severdim ben de, hatta sendeki gibi ördeklere halka atmış minik bir vazo kazanmıştık babamla...sonra kırılmıştı babam da ee kumarda kazandık sayılır kırılsın iyi oldu demişti:))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. güzel ablacigim cok tesekkür ediyorum sadece bogazlarim cok kötü agriyor biliyorum buda gecer Allah insana baska dert vermesin dimi:) evet neden dislaniyoruz anlam veremedim kendisi türk degil mi ee sorun nerde ki peki tabii ki ablacigim isteyen yorum birakir isteyen birakmaz beni dert alan bu degil zaten arkadasimiza yapilan harekette üzüldüm sadece :( lunapark cok güzel ben sadece oraya yemek icin gidiyorum kavrulmus mantar cok lezzetlidir bende cocuklarimi kücükken götürüyordum kendilerine birseyler kazanirlardi eve gelir gelmez iki parca olurdu dayanirmi cocuklara :)) Baban cok dogru söylemiz katiliyorum :)) canim bende sevgilerim gönderiyorum iyi günler♥

    YanıtlaSil
  11. Gugucum sana ve oglusuna gecmisler olsun umarim daha iyicesinizdir..ben cok bakamiyorum bloglara kusura bakma emi:( firsat oldukca ziyaret ediyorum..yazinda arkadasin ve yorumlarla ilgili yazmissin ya konu ne cok bilemedim ama bazen acele blog bakip cikarim bazen yorum yazamam bazende post kaciririm ama bana yazilanlara genelde veririm ama atlarsam sayet sakin ha darilma inanki isteyerek degil..hemen cevaplamazsam ozellikle eski postlara gelen yorumlari mesela, sonradan unutuyorum:( kalp kirilmasin sakin, sevgiler
    Bak bunlariyazdim lunapark i gececektim ne guzel resimlemissin.. eglenceniz bol olsun..sagol paylasim icin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim sizin gibi dostlar basim üstüne cok tesekkür ediyorum canim,yok yok ben arkadasimin basina gelenleri anlattim birde benim basima gelen ben sana ne zaman yorum biraksam yorumsuz birakmadin beni ben sizlere hic kizarmiyim konu arkadasim bir gün önce mimlenmis ve atatürkcü oldugunu söylemis ve ertesi gün takipci sayisi yok olmus bu yüzden bende üzüldüm bunlari arkadasim icin yazmistim canim benim bende sana iyi günler diliyorum sevgiler♥

      Sil
  12. Canım kendine dikkat et..Çevremdeki herkes hasta.Bol bol c vitamini al..Lunaparkı görünce yaz aklıma geliyor..Süper bir paylaşım olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkürler,antibiyotik aliyorum simdi biraz iyim canim begendigine sevindim:) sevgiler♥

      Sil
  13. Çok geçmiş olsun size.Görüntüler harika.Ayrıca düşüncelerinize katılıyorum.Ben yeni sayılırım ama inanın burdaki sıcaklığı samimiyeti hiç bir yerde göremedim.Genelde blogumu ziyaret eden herkese geri dönüyorum.Su aralar sanssızlıklar peşimi bırakmasa da yine de elden bırakmamaya calışıyorum.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler canim,bu arada hos geldin evet canim haklisin buradaki bu dünya bambaska dimi yardimlari olsun tebrikleri olsun ben cok severek takip ediyorum herkesi hele senin ki süper birsey devamini diliyorum canim seni severek takip ediyorum benden de sevgiler♥

      Sil
  14. Çok çok geçmiş olsun sizlere...böyle renkli ve cıvıl cıvıl bir parka gidince hastalığınız hafiflemiştir, çok eğlenceli...acil şifalar dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkürler evet yavas yavas toparlanmaya calisiyorum sevgiler♥

      Sil
  15. güzel yazını anlayarak okudum güzel resimlerede keyifle baktım.anlayarak diyorum zira benzer sorunları yaz döneminden beri yaşıyorum.ama aldırmıyorum.izle butonuna basmak yada takipten çıkar demek bir tercihtir.insanların tercihleri kendilerini ilgilendirir.o tercihin ona ne katacağı ve ne götüreceğide..
    aslında önce söylemem gerekeni sona bıraktım :(çook geçmiş olsun.hastalık en zorlu süreç hayatın.keşke hiç hasta olmasak ama o zamanada sağlıığın kıymetini bilir miyiz bilmem ama benim psikolojimi çok altüst ediyor.10 gündür adeta revire dönen evde sinirlerim laçka oldu yaaa.ama yinede şükürler olsun hep beteri var diyorum.sen ve oğluşun tez zamanda iyileşin inşallah.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim ne kadar da dogru söylemisin evet sagligimizin kiymetini cok iyi bilenlerdenim ben cünkü etrafimda kim hasta olursa bana bulasiyor kücüklügümden bu yana doktor hastane bikmis durumdayim canim ama yine de cok cükür Allah bize baska hastaliklar vermesin:) canim ben buna zaten kizmiyorum kim kimi izlemek isterse izlesin yani demek istedigim bizler atatürkcü oldugumuz icin mi bizleri birakiyorlar yoksa kimseyle derdim yok ne isterse onu yapsinlar:) sevgiler benden de♥

      Sil
  16. Big monstere çok binerdim bende:) karnıbahar kızartmasına ma aile bayılırız.ve çantan çok güzel güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkürler canim hic sorma big monsterden indigimiz de sac bas darmadagin iniyorduk babamda ne kizardi bize cocukluk iste:) karnibahar kizartmasina da bayiliyorum bende bazen evde yaparim sevgiler canim♥

      Sil
  17. Çok geçmiş olsun.havalar soğudu mu çocuklarin hastaliklari hiç bitmez artık.çok guzel fotoğraflar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tskler canim cok haklisin ,bu arada hos geldin:)) sevgiler♥

      Sil
  18. O trencik varya ona binmek istedimm :) fotolar harika :)

    YanıtlaSil
  19. Çook geçmiş olsun gügücüm...
    Park harika oyyy bende çook severim...
    Canım iyi bayramlar dilerim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canimimsin cok tesekkür ediyorum,bende sana güzel bayramlar diliyorum sevgilerimi gönderiyorum sevgiler♥

      Sil
  20. öncelikle çok geçmiş olsun.bloglarda inanın herkes samimiyetle yazdığı kadar samimi değil.işin siyaset yanını ortaya katmıyorum çünkü bu yüzden beni faceden arkadaşlar ve akrabam sildi .sırf onun sevdiğini sevmiyorum diye..laik ya da değil önce insan olabilmeyi bilmeli insan.ölen bir insan için oh oldu ,iyi oldu geberdi.çapulculardan biri daha eksildi vb yorum yapan zihniyetler var oldukça inanın tadım tuzum kalmıyor.resimler harika..hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
  21. canim cok tskler:)bu tür olaylar benim de canimi sikiyor ama kimseye aldirma sen kendine bak sen dogru olani yaptin mi gerisini bos ver biliyorum etrafimiz kusatilmis gibi olsun sen kendine inan,inancin önüne hic birsey gecmez samimiyeti herkez tasiyamaz samimiyet dogruluk ve dürüstlük ister bir yerlerde mutlaka hatalar olacaktir günümüzde bu tür olaylar artik dogal olarak kabul etcen yoksa hasta düsersin sen gibi ben gibi sesimizi cikarmasak ta yine bizler bu türkiye yi kurtaracak:)) istegen istedigini söylesin dinimizde yasaklanan en bas kösesindeki beddua dir ben daha 15-17 yaslardaydim dayim birine cok kötü beddua etmisti o laf aylarca dolan di dolan di yine kendisine geldi ve kolu omzundan kirildi iyilesmesi aylar sürdü sonunda kanser oldu öldü gitti dedigim birak onlar bize seve seve beddua etsinler onlardan korkum yok Allah olan biteni biliyor biz gelecege bakalim ve her zaman positiv olalim:) sanada iyi bayramlar canim sevgiler♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...