Seiten

14 Ekim 2013 Pazartesi

KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN ♥♥♥

 Canlarim hepinizi bol bol kucakliyorum  huzurlu mutlu ve kazasiz belasiz sevdiklerinizle güzel bayram gecirmenizi diliyorum hepinize kucak dolusu öpücükler gönderiyorum :)))sevgilerimle ♥♥♥
Dostluğu, sevgiyi ve geleceği,Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı, Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı kutluyorum, mutluluklar dilerim.








IYI SEYIRLER CANLARIM BIRAZDA GÜLELIM :))

36 yorum:

  1. bende hem sizin hemde herkesin bayramlarını kutlarım..aynı dileklerinizi bende paylaşıyorum..resimler de çok yerinde olmuş..hafifden güldüm gerçekten :) iyi bayramlar gügü ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimsin bende senin bayramini kutluyorum ;)) resimler ýerinde olmus degil mi:)) bakarsin kurbanlik icin de ceza gelir belli mi olur sevgiler♥

      Sil
  2. ilk fotoğrafı görünce acaip gülesim geliyo :) iyi bayramlar bu arada :=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canim ispanya da insanlar boganin önünde kosarlar bizim kiler de arkasindan bir sey ters ama ne bilemedim:)) sanada mutlu bayramlar canim sevgiler♥

      Sil
  3. İlk fotoğraf gerçekten komik:)))
    hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) dimi sana iyi bayramlar canim sevgiler♥

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Hos geldin canim:)) sanada hayirli bayramlar sevgiler♥

      Sil
  5. gügücüm buna bayram demek içimden hiç gelmiyor, ayıp olmasın diye kutlayanlara iyi bayramlar demekle yetiniyorum. Sana da iyi bayramlar eğer ki kutluyorsan canım.

    Karikatürlerden ilki harika hakikaten, ikinci çok acıklı, sonuncu ise çok düşündürücü bir koyun bir koyuna asla şiddet uygulamaz, yemez, ot yer dururlar barışçı hayvanlar malum zaten bunu herkes biliyor ve insanın koyuna yaptığı aynen vahşet:(

    bir karikatür de ben gördüm çok hoşuma gitti şöyleydi, Hz. İbrahimi temsilen oğlunun gözünü bağlamış kesmek üzere hani şu ünlü temsili resim altında bir yazı:
    " gördüğü bir rüya üzerine oğlunu kesmeye karar veren deliye, beyin göndermek yerine koç göndermek ha, harika!":)

    sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ablacigim,ne yalan söyleyim bayram kutluyorum lakin kurban kesmiyorum bazen de esimle tartistigimiz oluyor neden kurban kesiyoruz diye fakir fukaraya para gönder en iyisi onu da yapmiyor degilim karükatürleri ne kadar güzel izah etmisin söyledigin gibi:)) lakin bizim insanimiz dogru düzgün kurban kesmesini bilmiyor her yer kan gölüne dönüyor memlekette kurban kestigimiz de ben hic bir zaman kan görmedim dedem hayvanin gözlerini baglardi hayvan can bile cekismezdi kanini akmasi icin cukur yapardi ben böyle bilirim peygamberimizin gördügü rüya senelerce bizlere gercekmis gibi gösteren artik bir sey demiyorum dogrular dökülmeye basladigindan beri din ayrimciligi da baslamis durumda bende sana güzel bayramlar demek istesem de böyle bayramlari sevmedigin icin sadece sana iyi günler diliyorum canim sevgilerimle♥♥

      Sil
  6. Sevgili arkadaşım, Bayramını en içten dileklerimle kutluyor, sevdiklerinle birlikte daha nice mutlu bayramlar diliyorum..
    Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim bende sana mutlu huzurlu sevdiklerinle güzel bayram gecirmeni dilerim
      sevgilerimle♥♥

      Sil
  7. Paylastigin espriler guzel ve anlamli .. Mutlu Bayramlar olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim begendigine sevindim :) Sanada güzel huzurlu sevdiklerinle iyi bayram gecirmeni dilerim canim sevgiler♥

      Sil
  8. Sanada iyi bayramlar canım... sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tskler canim:) sanada mutlu bayramlar sevgiler♥

      Sil
  9. Bayram geçse de bir merhaba demek istedim. Güzel dileklere teşekkürler;) selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim bende senin gecmis bayramini kutlarim sevgilerimle♥

      Sil
  10. Biraz geç oldu ama sizinde bayramınız kutlu olsun. Karikatürler hem gülümsetiyor, hem de düşündürücü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) dimi, bende sizin gecmis bayraminizi kutluyorum saygilarimla..

      Sil
  11. mimlendin sen haberin olsun :P

    YanıtlaSil
  12. Nice nice sağlıklı, mutlu ve sevdiklerimizle birlikte olabileceğimiz bayramlara...
    Karikatürler süper...

    YanıtlaSil
  13. Gügü,seni göremeyince merak ettim.İnşallah iyisindir.Uzun zamandır,bir şey de paylaşmamışsın.
    Bu arada neden sosyal medya paylaşım butonların yok?Kurarsan g+ paylaşırız.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkürler beni merak ettigin icin bu arada ben cok saglikligim:)) sosyal medya bana cok karisik geliyor ne bileyim acmistim yine kapattim alisamadim :( bende seni cok öpüyorum sevgiler♥

      Sil
  14. canım benim haksızlığa uğradığını felan yazmış ama kendi blogunun ilk tasarımını değmesin yağlı boya yapmış ona .oda kodlarla oynayarak başlamış çalışmaya ve çekilişler yapıp sonra parayla satmaya başladı.durum bu yani yayınlama istersen vala ne kadar üzüldüğümü anlatamam ne gerek var ki böyle işlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim böyle seyler elbette üzücü ama neyse seninle ilgili birsey yokmus üzme tatli canini böyle insanlar para yüzünden hersey yapiyorlar :( tekrar gecmis olsun canim sevgiler♥

      Sil
  15. süper resimler elinize sağlık

    YanıtlaSil
  16. gügücüm nerelerdesin... özletme can...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim cok mu özledin beni :)) su an cok mesgülüm canim en kisa zamanda dönecegim sevgiler♥

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. canim benim merak ettigin icin beni cok tesekkürler canim merak etme bir iki gün sonra görüsürüz sevgiler♥

      Sil
    2. tamam paylaşımlarını bekliyorum canım :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...