Seiten

9 Eylül 2013 Pazartesi

SOSYAL BLOGLARDA CEKILIS VAR♥

Blog Yazarları'nın Yeni Dostu: Sosyal Bloglar! 
Türkiye'de blog yazarlığının bugün ne derece önemli bir sektör haline geldiğini rahatlıkla görebiliyoruz. Birçok blog yazarı ülke çapında satış yapan ulusal gazetelerde köşe yazarı oluyor, aylık dergilerde yazabiliyorlar. Bugün bir blogun gelişime katkı sağlamak adına ülkemizde gerçekten de tarafsız ve hiçbir çıkar gözetmeden yayın yapan hiçbir kuruluş, blog, web sitesi bulunmamaktadır. Böyle bir ortamda, tüm blog yazarlarının her türlü istek ve beklentilerini karşılayacak bir blog yayınlandı: www.sosyalbloglar.blogspot.com
Blogger, blog yazarlığı, bloggler temaları, blogger eklentileri, sosyal medya, internet dünyası, bumerang, seo gibi konularda hiçbir karşılık beklemeden her türlü ayrıntıya değinerek siz blog yazarlarının blog dünyasında daha kaliteli bir yayın hayatı sürmesi için yayınlanan bir blogunuz var artık. Çok kısa sürede takipçisi sayısı, ziyaretçi sayısı ve sabit okuyucu kitlesiyle önemli yerlere geleceğini hissettiren Sosyal Bloglar, isteyen herkese ücretsiz şablon düzenleme, blog yayınlama, eklenti sunma gibi hizmetleriyle de sizlere farklı, olabildiğince sosyal bir blog ortamında var olma imkanı tanıyacak. Kendilerine sorulan her türlü soruyu hiç bekletmeden en kısa sürede yanıtlayan Sosyal Bloglar'ın tüm yazarları ve yöneticileri, sosyal medya üzerinden de birebir blog yazarlığı dersi vererek bu alanda öne sürdükleri tüm iddialıları fazlasıyla gerçekleştirmiş durumda. 
Eğer bir blog yazıyorsanız ve özellikle blog dünyasında yeni bir blog yazarıysanız, kendinizi yalnız hissetmemeniz, karşılaşabileceğiniz her türlü zor durumda yardımınıza koşacak birileri olsun istiyorsanız Sosyal Bloglar'ı mutlaka takip etmelisiniz.
İşte çekilişimize katılmanız durumunda kazanacağınız güzel bir kitap. Yazılama Yayınevi'nden çıkan Gezi Günlükleri isimli kitabı çekilişimize katılan 1 blog yazarına hediye olarak göndereceğiz. Kargo ücreti de bize dahildir...

Son katılım günü: 15 Eylül 2013

26 yorum:

  1. siteye gittim,ama ben çekilişe katılmıcam..sadece takibe aldım..iyi günler dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende iyi günler diliyorum canim sevgiler♥

      Sil
  2. Sayende yeni bir blog izlemeye aldım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben tesekkür ederim sevgiler♥

      Sil
  3. ben bu blogun pek yararlı olacağını sanmıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Olabilir canim bakalim zamanla neler gösterecek bizlere artik faydali mi yoksa faydasiz mi ögrenecegiz;) canim sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar:)
    Blog'umda bahsettiğim mazeretimden dolayı.Öncelikle ziyaretine gecikmeli geldiğim için kusura bakma canım.

    Yeni bloglar,yeni bilgiler ve yeni haberlerden birbirimizi haberdar etmek.Yani dayanışma ne güzel bir şey:)
    Bu bilgiyi bizimle paylaştığın için çok teşekkürler canım:)Şimdi o blog'a ziyarete gidiyorum:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim hos geldin ne demek insanlik háli ben anliyisli bir insanim dir tabii ki ne demek buyurun bende sizlere faydali olabilidigsem ne mutlu bana sevgilerimle♥

      Sil
  6. Hemen gidip takip edeceğim,blgilendirme için çok teşekkürler ve blogunuz çook güzeel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin canim o güzel yorumunuz ve begeniniz icin ben tesekkür ederim az önce bende senin sayfani ziyaret ettim senin ki de cok güzel canim hemen takibe aldim:)sevgilerimle♥

      Sil
  7. bilmediğim bir blogdu ve sayende haberim oldu.teşekkürler canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Sosyal Bloglarda da mı yazıyorsun?Ben pek anlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Hayir sadece bu blogda cekilis var bende paylastim sadece sevgilerimle♥

      Sil
  9. merhaba canım ya mailini bulamadım öyle yazıcaktım ama böyle yazayım.. günlerdir hastalıkla uğraşıyoruz önce ben şimdi oğlum.. Allah şifa verir inşallah.. sen neler yapıyorsun merak ettiğin için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Canim cok cok gecmis olsun Allah sifa versin tez zamanda ailecek iyilessin,bende günlerce migrenle ugrasiyorum canim:)Canim saglicakla kal sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  11. aaaa hemen bir koşu bakayım baririimmmm:)teşekkürler gügüm:)

    YanıtlaSil
  12. merhabalar :)bloğunuzu keşfettim ve izlemeye aldım bende beklerim sevgilerimle:) http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,canim hos geldin tabii ki gelirim sevgiler♥

    YanıtlaSil
  14. Gügücüm sayende sosyal bloglara üye oldum. Hiç duymamıştım, teşekkürler bilgi verdiğin için. Çok beğendim siteyi.

    YanıtlaSil
  15. ben de duymadım bir ziyaret edeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin canim,sevgilerimle♥

      Sil
    2. Merhaba canım:)
      Etkinliğime katılırsan çook memnun olurum.
      Şöyle bir baktım mozik pasta tam benlik ellerine sağlık...
      Merhaba canlarım :) 27 Eylül 11 Ekim 2013 Tarihleri arasında Şımartan Tatlar etkinliği yapmaya karar verdim.
      Beni şımartan un helvası ve çikolatalı tatlardır.
      Peki ya sizi hangi nefis yiyecek tat şımartır?
      Sizleri Şımartan Tatları benimle paylaşmanızı bekliyorum.
      Paylaştığınız tarifin linkini bana yorum olarak yazmanız yeterli...
      Sevgilerimle
      Banu Altun

      Sil
  16. Merhaba canim cok tskler canim cok sevindim katilmama izin verdigin icin sevgilerimle♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...