Seiten

27 Eylül 2013 Cuma

Şımartan Tatlar Etkinliğine Davet Var ♥

Hayirli Cumalar canlarim sizlere yeni bir simartan tatlar etkinligine  davet var istegen katila bilir ben de katilmaya karar verdim bakalim sonuc ne olacak katilan ve  katilmayanlara kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum iyi hafta sonlari dliyorum sevgiler♥♥♥
                               

           
Merhaba canlarım :) 27 Eylül 11 Ekim 2013 Tarihleri arasında Şımartan Tatlar etkinliği yapmaya karar verdim. 
Beni şımartan un helvası ve çikolatalı tatlardır. 
Peki ya sizi hangi nefis yiyecek tat şımartır?
Sizleri Şımartan Tatları benimle paylaşmanızı bekliyorum.
Paylaştığınız tarifin linkini bana yorum olarak yazmanız yeterli...
 Sevgilerimle 
Banu Altun

BURADAN BUYURUN
http://banualtun.blogspot.de/

14 yorum:

  1. Beni şımartan da çikolatalı pastalar, çikolatalı tatlılar:) gügücüm sen hangi tarifle katılacaksan kolay gelsin canım, teşekkürler sana da harika bir hafta sonu diliyorum
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim ben de ilk defa katilmak istedim nasil birsey mis bakalim görelim ben Mozaik pastayla katildim canim bana sans diledigin icin cok tesekkürler sana iyi hafta sonu diliyorum ablacigim sevgiler♥

      Sil
  2. hafta ıcı olan etkınlıklere uzaktan bakıyorum yalnızca canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim hos geldin sefalar getirdin :) simdi üzüldüm :( aslinda sende de güzel tarifler var katilmis olsaydin ne iyi olurdu:) sana iyi hafta sonu diliyorum canim sevgiler♥

      Sil
  3. bu yarışma mı? umarım siz kazanırsınız..burada verdiğiniz tatlı,pasta tarifleri gerçekten harika lezzetler..beni şımartan da tatlılar,pastalar,kurabiyeler :)) son zamanlarda çilekli reçeller yemeğe başladım..bayağı hoşuma gitti..iyi tatiller ve güzel etkinlikler dilerim ablacım..

    YanıtlaSil
  4. Zanediyorsam evet,canim cok tesekkür edeiyorum hayirlisi bakalim neler olacak :) ben de recellerin hepsini seviyorum hele taze ekmek le yok mu hmm canim bende sana iyi hafta sonlari diliyorum sevgiler♥

    YanıtlaSil
  5. Bakalım neler yapacaksın.?Ben,şu sıralar geçen Özlem Özkan'ın günlüğünde gördüğüm Çanakkale yöresine ait peynir tatlısı gözlerimin önünden gitmiyor.Birinin getirebileceğini bilse yüzsüzlük edip isteyecem,"o kadar yani !"
    Baklava ,un helvası hımmm süperr..Sevgilerimle.
    Iraz Anaya söyleyeyim bakalım"un helvası" karar mı acepp??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insanin dogasi iste tatli yemeden duramiyoruz peynir tatlisi dedin künefe olandan mi bahsediyorsun canim eger ki öyleyse ona zaten kim hayir derki iki defa denedim yaptim ama yerini tam tutmadi tabii, bu etkinlikte benim ilkim oldugu icin bende mozaik pastayla katilmak istedim bakalim sonuc nolcak hayirlisi iyi pazarlar canim sevgiler♥

      Sil
    2. Hayır hayır .Ben de fotoğrafta gördüm.Revaniye benziyordu.Canım çektiiii..

      Sil
    3. eger onun blogunda gördüysen linkini verebilirmisin canim ismini yazip google de arastirdim cikmadi tesekkürler sevgiler♥

      Sil
  6. Canımmm bu güzel paylaşımın için çook teşekkür ederim...
    Gönderdiğin link geldi 2. bölüm yayınlıyacağım sanırım çarşamba perşembe gibi...
    Daha başka seni şımrtan tat varsa yolla derim...
    Anladımki yanlız biz hanımları tatlı ve çikolta şımratıyor onun için hepimiz bir başka şekeriz:))) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. hem de ne sekeriz dimi :) hayatimiz sekerden ibaretmis gibi:)) cok özür dilerim canim cok mahcup oldum simdi ne sabirsiz bir bayanmisim ben yahu zaten yazmisin 1 bölüm diye bende benim ki nerede diyorum kusura bakma canim sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  8. link veremeyeceğim zira hiç paylaşmadım bunu.ama zaten çoook basit .muzları soyuyor ardından karamaya kalmadan yanmaz tavada azıcık tereyağında kızartıyorum.ardından üzerine bal akıtıp bir çimdik tarçın ve bol ceviz ekleyip afiyetle yiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh oh afiyet olsun canim neden bu tarifi sayfanda paylasmiyorsun vallahi cok lezzetli görünüyor :) bakalim bende muz var eger bu aksam yapmazsam mutlaka yarin denerim cok tesekkürler canim tarif icin sevgiler♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...