Seiten

29 Eylül 2013 Pazar

NIKAH PASTASI

Selam canlarim coktan dir hic birsey yükleyemiyorum bloguma o kadar cok isim var ki anlatamam ise git gel ev isleri yemek derken birde her hafta iki üc tane pasta siparislerim oluyor hafta sonunuda sizin bloglari gezmek istiyorum bazen is yaparken bloglari gelip bakiyorum yorum birakiyorum sonra yine isime dönüyorum iste bende bu kaos bir kac haftadir bitmiyor düsündüm sizlerle neyi paylasayim o kadar cok seyler varki paylasmak istedigim  bende aceleyle bu yaptigim nikah pastasini sizlerle paylasmak istedim bende böyle bir pasta yaparken cok zevk aldim yaptigim bu güzel nikah pastasini kuzenimin görümcesinin arkadaslari icindi sadece bir nikah yapmislar ve benden de nikah pastasi istemislerdi yaptim ve gönderdim o kadar cok begenmisler ki bir tane daha bir dügün pastasi siparisim geldi evet canlarim aslinda pastalarimi diger sayfamda paylasiyorum ama nedense bu pastayi sizlerle paylasmak istedim evet canlarim nasil olmus? eger diger sayfami görmek istegen varsa buradan buyurun ANGELCAKES
SEVGILERIMLE♥


26 yorum:

  1. gügücüm harika ! Ne kadar zarif ne kadar güzel! Pasta için ayrı sayfan mı var? Hemen geliyorum:)))eline sağlık ve kolay gelsin...
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ablacigim cok tesekkürler benden de sevgiler♥

      Sil
  2. Mükemmel ötesi olmuş.. Çok çok beğendim. İnanılmaz güzel vallahi.. Diyecek söz yok inanın..
    Sevgilerle...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkürler begendigine cok sevindim sevgiler♥

      Sil
  3. pastada tam bir gelin edası harika Rabbim mesut mutlu etsin....
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. evet gerçekten harika bir nikah pastası..angelcakes,de de yazdım,umarım nikah pastası gibi tatlı bir yaşamları olur..alamanyaya selamlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkürler insallah canim benden de türkiyeye cok selam sevgiler♥

      Sil
  5. Canım merhaba diğer sayfandan haberim yoktu hemen onuda ekledim...:) yaptığın pastalar harika...Bende meraklıyım butik pasta ve kurabiyelere kendimce birşeyler yapmaya çalışıyorum amatörce.Anladığım kadarıyla Almanyadasın keşke Türkiyede bir yerlerde olsan seninle tanışmak ve azda olsa senden birşeyler öğrenmek isterdim.Emeğine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkür ediyorum o güzel yorumun icin ne demek uzak ta olsam herhangi birsey ögrenmek istersen cekinmeden söyle bu aralar cok yogunum diger sayfamda nasil yapildigini anlatacam biraz sabir cok kolay olmuyor canim ayni anda resim cekmek ve yapmak:)) sana sevgilerim gönderiyorum sevgiler♥

      Sil
  6. Aceleyle mi yaptınız, bravo size, çok güzel ve gösterişli bir pasta olmuş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) cok tesekkürler canim benim sevgilerimle♥

      Sil
  7. Ne kadar şık olmuş çok severim hem şık hemde sade olan şeyleri :) ellerinize sağlık :) Bu arada sizi mimledim yapmak isterseniz çok sevinirim :) http://gizzgiz.blogspot.com/2013/09/mim-mim-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim cok tesekkür ederim evet sana katiliyorum sade her zaman favorimdir :)) beni mimlemisin en kisa zamanda cevapliyorum canim sevgiler♥

      Sil
  8. mimlendin canım :) http://elagozz.blogspot.com/2013/09/kozmetik-bakm-guzellik-ve-formda-kalma.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elam benim ne demek en kisa zaman da cevapliyorum sevgiler♥

      Sil
  9. Cok guzel gonunuyor. Eminim cok da lezzetlidir. Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hos geldin güzel yorumun icin cok tesekkür ediyorum canim sevgiler♥

      Sil
  10. son derece şık ve lezzetli görünüyor.yemeye kıyılır mı ki bu pasta.süper.ellerine sağlık.ve kolaylıklar diliyorum işlerinde.daha nice siparişler inşallah daima.sevgi ve selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanaycigim inan beni bu güzel yorumlarinla mutlu ettin cok tesekkürler canim bende sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum sevgiler♥

      Sil
  11. muhteşem olmuş pasta..eline sağlık cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim cok tesekkür ederim sevgiler♥

      Sil
  12. çok güzel bir pasta..Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ediyorum canim sevgiler♥

      Sil
  13. Bu nasil gzel bir pastadir boyle elinize saglik..cok sevdim cook..sevgiler..yogun ol iyi ol mutlu ol..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim bende coook tesekkür ediyorum o güzel dileklerin icin sevgilerimle♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...