Seiten

30 Eylül 2013 Pazartesi

MIMLERIM

Insan yavrusu dediki beni bundan 2-3 hafat önce mimlemisti ve ona söz verdim cevaplayacagim diye ve kendisine verdigim sözü tutmak istedim ve iste cevaplarim♥♥


FAVORI RENGIN NEDIR?
Beyaz


FAVORI HAYVAN?
Favori hayvanim yok hepsini seviyorum (cünkü bir ara benim kuslarim ve kedim vardi )


FAVORI SAYI?
7 ve 9

 
FAVORI  ICECEK?
ice choclate ve kola delisiyim


FACEBOOK MU, TWITTER MI?
ikiside yok bende blog diyelim


TUTKUN?
Pasta yapmak


HEDIYE ALMAK MI,VERMEK MI?
hediye vermegi daha cok seviyorum almaktan


FAVORI GÜN?
Persembe


FAVORI CICEK?
Frezya


NE KOLEKSIYON YAPIYORSUN?
Pasta 

Evet canlarim iste bu kadar ve gecelim diger mime




Vosbaga  ve ela göz beni mimlemisler bende onlari kirmayip cevaplayim bari:))

BLOGUNUZUN ADI VE LINKI
gügüyle hersey      http://guguylehersey.blogspot.de/
ANGELCAKES    http://angelcakex.blogspot.de/

NE KADAR SÜREDIR BLOG YAZIYORSUNUZ?
Kasim 2010 dan beri ama iki yil ara verdim saglik problemlerim icin
Nisan 2013 ayindan beri yaziyor ve paylasiyorum


KILO  PROBLEMI  YASADIGINIZ  ZAMAN  OLDU MU?
Cook,evlendigimde 40 kilo idim kendi kendine gitmisti kilolar
Ikinci oglumdan sonra 48 kilo idim spor ve diet yaparak vermistim
Sonra alti sene önce üc defa ameliyat olunca simdi 75 kiloyum simdi ise yiyorumda yiyorum :)


FORMDA KALMAK ICIN NASIL BIR YÖNTEM UYGULUYORSUNUZ?
Formda kalabilsem ne mutlu bana,hic birsey uygulamiyorum onlar bana bakiyor ben onlara böyle geciniyoruz iste:))


HAYATINIZIN BIR DÖNEMINDE HIC ZAYIFLAMA HAPI V.B. DESTEK ÜRÜNLERI KULLANDINIZ MI?
Vallahi ne yalan söyleyim cook kullandim ama nedense hep yarim biraktim :) sakin ha bana aldanipta kullanmayin derim tavsiye etmiyorum :)


GÜZELLIGINIZLE ILGILI DÜZENLI UYGULADIGINIZ BAKIM KÜRLERI VAR MI?
Vardi cok severek uyguladigim kürler vardi ve cilttim´i  bozdular bende artik hic birsey kullanmiyorum su aralar


VAZGECMEYECEGINIZ KOZMETIK ÜRÜNLERI?
Bebe kremim, Mac kozmetik ürünlerini severek kullaniyorum( Rimel ve Dudak boyalari)

Evet canlarim geldik yazimizin sonuna:)

Ben kimseyi mimlemek istemiyorum istegen cevaplar sevgilerimle kalin saglicakla ♥



20 yorum:

  1. Aaa çok güzel çok severek okudum..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim cok tesekkürler sevgiler♥

      Sil
  2. çok makbule geçti geçte olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek sözümüzde durduk:)) sevgiler♥

      Sil
  3. güzel sorulara güzel cevaplar olmuş..zayıflama haplarına pek kanmamak gerekir..doğal besinlerle zayıflamak daha mantıklıdır herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler canim,Tabii ki canim ben cok denedim haplarla zayifliyorsun ama iki katini geri aliyorsun bu yüzden bende biraktim sevgiler♥

      Sil
  4. gügücüm 40 kilo muydun ah iyi ki kilo almışsın üzülme, darısı 43 kilo olan kızkardeşimin başına inşallah o da hiç olmazsa 5 kilo alır...mimini keyifle okudum, benim hiç favori rakamım filan yok:)twitırım yok:) facebook var ama pek kullanmıyorum..biraz bakıp çıkıyorum...en iyisi blog bence de
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim ablacigim ahh birak öyle kalsin derim sonra benim gibi yuvarlak hatun olur cikar :)) ama mecburen vermem lazim kilo fazlaligimi,kilom oldugu icin kalca kemigim benim dogustan bitismemis ayagim kisa degil ama bazen cok yoruldugum zaman cok agrim oluyor protez takmak istediler ben hayir dedim bu yüzden de kortizon haplari beni bu hale soktu Allah kimsenin basina vermesin.Evet ablacigim en güzeli blog herkez burada diledigi gibi paylasimlarda bulunuyor dimi bende sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum canim ♥

      Sil
  5. Eskiden bende kilo sorunu bilmezdim şimdilerde bende yiyorum özelliklede hamur işlerine hayır diyemiyorum....
    Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah nedir bizim cektigimiz bende ayni durumdayim canim :( canim bende seni takibe aldim :)) güzel paylasimlarda görüsmek dilegiyle sevgiler♥

      Sil
  6. Kilo sorunu herkesin ortak derdi. Ben de büyük bir iradeyle başlıyorum 1 hafta on gün çok iyi gidiyor sonra bir şay oluyor bozuyorum sil baştan. En çok da twitter ve facebook kullanmamanı sevdim. Bu arada takipçin oldum.

    YanıtlaSil
  7. merhaba,irademiz zayif ondan ve yanlis dietler uyguladigimiz icin bir hafta sonra pes ediyoruz cünkü zevk vermemeye basliyor inan ki cok sevindim efendim her iki tarafta beni takibe aldiniz cok tesekkür ediyorum sevgiler♥

    YanıtlaSil
  8. 48 den 75 cıkmak vucudun kaldırmıs ıyıkı cunkı bence herkezın kendı ne gore bır kılosu varır onemlı olan sağlıklı olmak gerısını bosver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim:)),tabii ki saglikli olmak cok önemli ama cok fazla oldugunda saglik problemlerini de beraberinde getiriyor düsün bir de ben 1.50 boyundayim sevgiler♥

      Sil
  9. keyifle okudum.zayıflama konusunda bende sıkıntı yaşıyorum ama kendi adıma değil eşim adına .ama hiç haplara başvurmadık çünkü feci yan etkileri olduğunu biliyorum.dilerim kilo vermek isteyen herkes sağlıklı bir şekilde verir.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alaynaycigim cok tesekkürler okudugun icin olmaz mi hic öyle bir yan etkileri var ki kalbi hizlandiriyor sinirleri geriyor uyku sorunlari basliyor hic sorma hepimizin sorunu var bu kilo yüzünden ne yapcak acaba,saglikli kilo vermek kim istemez ki yanlizca iradem yok bir tek onu kirabilsem iste o zaman belki yapabilirim sevgiler♥

      Sil
  10. heyy eşim bugün tartıldı 6 kilo vermiş :))) süper.sadece yemeğe dikkat etmeye başlayarak üstelik.:))
    ama ben bunu söylemek için gelmemiştim.:) bayramını kutlamak istedim.nice sağlıklı mutlu hayırlı bayramlara.sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim cifte bayram desene ne güzel bir haber evet canim saglikli zayiflamak en güzeli bende sana güzel huzurlu mutlu sevdiklerinle güzel bayram gecirmeni diliyorum canim sevgiler♥

      Sil
  11. Kolayı azaltıyoruzzzzzzz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...