Seiten

7 Eylül 2013 Cumartesi

IKINCI MIM

Sevgili insan yavrusu dedi ki beni mimlemis kendisine buradan cok tesekkür ediyorum eh ne duruyoruz baslayalim o zaman :)

HAYATINIZDA  HIC  MUCIZE  OLARAK  NITELENDIREBILECEGINIZ  BIR  OLAY     YASADINIZ MI?

Ben 8 yasindayken bana araba carpmisti ve ben hemen aya kalktim bana carpan kisi de beni zorla hastanye götürmek istemisti ve bende o kisiden cok korktugum icin ben iyim demistim ama yinede cok sükür bu zamana kadar halen birseyim yoktur.

ALMAYI  DÜSÜNÜP  DE  ALAMADIGINIZ  NE?

Cook var ama iki tanesini su anda olsa cok sevinirdim yeni ferahlatici bir  beyaz  mutfak ve su fotografcilarin kullandigi makinalardan cok isterim

KIYAFET  KONUSUNDA TAKINTILARINIZ VAR MI?

Takintim bazen oluyor tabii ki mesela biri giymis diyelim kirmizi ayakkabi orada birak cok canim cantasi kirmizi aksesuarlar kirmizi buna mesala tahamüllüm yoktur o kisiye gidipte söylemem ;)



NEFRET ETTIGINIZ HUYLAR VE INSANLAR ?

Yalanci ,iki yüzlü, yardim etmeyen, vakitsiz ,sözünde durmayan ve tembel insanlardan nefret ederim!



SIZI EN NET TANIMLAYAN KELIME?

Yardim sever


HAYATA YENIDEN GELME SANSINIZ OLSA HANGI ÜLKEDE DOGARSINIZ?

Türkiye


TEK BASINA BIR INSAN KEYIFLENMEK ICIN NE YAPABILIR?


Film seyrederdim birde yanina  ice choclate yapardim:)


NIKAH MASASINDA EVLENECEGINIZ KISIDEN HAYIR CEVABI ALIRSANIZ NE YAPARSINIZ?

Ama evligim illaki cevap vermek gerekse bilmem sahsen yasamam lazim:)


INSAN KADERINI MI YASAR ,KADERINI MI YAZAR?

IKISIDE

AKLINA GELEN ILK INGLIZCE KELIME?

Why

INTERNETTE SAHIP OLDUGUNUZ ILK NICKNAME?

Rosee halen kullanmaktayim


Bende severek takip ettigim blog arkadaslari mimliyorum tabii ki yinede kendileri bilir yorumlamak icin cevap icin simdiden  tesekkürler

                                                      ben siz ve dünya
                                                      Herseyden bir tutam
                                                      metal bebek
                                                      kedimin hobi defteri
                                                      neseli isler dükkani
                                                      bücürük ve ben
                                                      Ela göz
                                                      Bilge Dünyamiz
                                                      Baykusun   notlari
                                                      dikis ve tasarim aski
                                                      G.on the blog

Digerlerini de mimlemek isterdim ama cevap verir mi vermez mi bilemedim eger istegen varsa cevaplaya  bilirler :) sevgilerimle iyi hafta sonu diliyorum herkese ♥

34 yorum:

  1. Cok hos bı mım olmus ellerıne saglık :) almak ıstedıgımız bır sey aynı bende tam profesyonel bır fotograf makınesı ıstıyorum ama suan hayal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim haklisin hayal gercektende öyle birseyi cok istecek bile ulasilmaz oluyor bu konuda sana katiliyorum canim:(
      sevgiler♥

      Sil
  2. Aaa tam ben de Herşeyden Bir tutam bloğundaki mimi okurken çok beğendim ben de cevaplayabilir miyim dedim bir baktım mimlenmişim..:))
    Nasıl da istiyordum vallahi iyi oldu..:))
    Çok çok teşekkürler ediyorum..
    Yarına cevaplar hazııır..:))
    sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canim ne demek, senin mim konusunda severek yaptigini bildigim icin mimledim seni hadi sana kolay gelsin yarin okurum o zaman sevgiler♥

      Sil
  3. gügücüm inşallah makineyi de, mutfağa da en kısa zamanda kavuşmanı diliyorum...beni de mimlemişsin e yapmak düşer:) kapris yapmıyorum bu konuda...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin,canim ablacigim,cok sevindim bir an önce okumak istiyorum seni sevgiler iyi pazarlar♥

      Sil
  4. Sorular zor gibi kızz hadi bakalım nasıl olucak.. Sen çok kısa ve öz cevaplar vermişsin ne güzel :) Nefret ettiklerimiz aynı.. Yardım sever olman güzel ama kendinden ödün vermeden :) İyi akşamlar canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacigim inan ki belki iki saat basinda durdum kendimi tarttim nasil biriyimdir arada caktirmadan esime soruyorum evet canim orada haklisin yardim sever olmam herkese kosmam anlaminda degil canim ben yaparim karsimdaki de ellerini uzatirsa devam ederim yoksa benden bir tin yok en cok ta aileme yardimci olurum ve nefret ettiklerimize gelince cok sevindim demek ayni duygulari paylasan dostum varmis:) bende sana iyi aksamlar diliyorum canim benim hadi sana kolay gelsin sevgiler♥

      Sil
  5. çok teşekkür ettim gügücüm ^^, mimlere bayılırım cevaplar yarın blogda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canim hadi sana kolay gelsin yarin bekliyorum iyi geceler canim sevgiler♥

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim ablacım..ben böyle mimlemeleri pek beceremem..benim takipçim az olduğu için pek düşünmüyom ama bakayim ingilizce bi yazı yazar ekleyebilirim belki..sizin bu yazıyı ve adreside veririrm..yabancılarda herhalde gelirler mimlerler:) tekrar teşekkürler..iyi pazarlar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim az takipcin olsun olmasin zaten burada herkes birbirini mimliyor bende seni mimleyim dedim sen kimseye bakma sana ben ödev vermis gibi yap:))tabii yine de sen bilirsin canim zaten zorlama yok istegen yapabilir bende sana iyi pazarlar diliyorum canim sevgiler♥

      Sil
  7. Mimin çok güzeel olmuşş!! çok şükür ki kazada sana bir şey olmamış :)En kısa zamanda mimimi hazırlıyorum.. (Blogda yeni olduğum için beni mimlediğini görmedim iyi ki dedin çok teşekkür ederim :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkürler canim evet cok sükür ki birsey olmadi:))bekliyorum canim mimini seni böyle tanistirmis olurum diger blogger arkadaslarla sana kolay gelsin canim sevgiler♥

      Sil
  8. soğuk çikolataı simit sarayonda denedikten sonra bu benim ağzıma layık değil dedim direk. frappe en güzeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) herkesin damak tadi baska dir canim nedense ben kücüklügümden beri kahve icemiyorum tadi cok tuhaf kahve cikolatada olsa bile icmiyorum veye yiyemiyorum midem bulaniyor bende herkese imreniyorum ne güzel kahve icebiliyorlar diye:( sevgiler♥

      Sil
  9. Yardımsever olman ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler canim:)canim seni de davet ediyorum bu mime yaparsan sevinirim sevgiler♥

      Sil
    2. En kısa sürede yapacağım, teşekkürler..

      Sil
    3. Bekliyor olacagim sevgiler♥

      Sil
  10. ortak cevaplarımız çok gibi:)beyaz mutfak,fotoğraf makinesı vb gibi..teşekkür ederim.en kısa zamanda yazıyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Cok sevindim canim ne güzel ortak yanlarimizi böyle mimlerle bulmak ben tesekkür ediyorum merakla bekliyorum canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
  12. çok hoş bi mim olmuş :)bu arada blogumda bi çekiliş var bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim hos geldin,hemen geliyorum bloguna sevgiler♥

      Sil
  13. Çok güzel olmuş.Bundan böyle takipçinim ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hos geldin, begendigine sevindim sevgiler♥

      Sil
  14. ıstedıklerıne kavususun ınsallah

    YanıtlaSil
  15. merhabalar güzel cevaplar :)
    banada beklerim gçrüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba canim hos geldin:)sevgiler♥
    Hemen geliyorum canim:)

    YanıtlaSil
  17. selamlar cnm ah o makineden ben de istiyorum yaaa...tekrar aranızda olmak yayınlarınızı gezmek iyi geldi sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim kim istemez ki dimi canim geri döndügüne cok sevindim acin hála taze biliyorum ama seni aramizda görmek iyi hissettirdi sevgilerimle♥

      Sil
  18. güzel bır mım
    okuyunca tanıma sansı veren

    sevgıler gügücüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim okudugun icin ben tesekkür ederim aslinda senide mimleyecektim ama ortaliklarda yoktun:)sevgilerimle♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...