Seiten

13 Ağustos 2013 Salı

HATAT CALISMASI









Bu gördügünüz hatat calismasini bundan belkide 3-4 sene evel yaptim daha blogumu acmamistim daha önce hic aklima gelmedi bunu sizlerle paylasayim gördügünüz gibi tepsim büyük ve onu kullanmak icin  almistim ama hic kismet olmadi kullanmaya nereye koysam sigmiyordu benimde canimi sikmaya basladi ne yapsam sununla diye düsünürken televizyonda belgesel programi vardi ve hatat calismalarini gösteriyordu bende zaten hatat isini cok seviyorum benimde aklima bir fikir geldi ve gittim kirik ayna aldim ve basladim ise arkadaslar kusura bakmayin o zamanlar benim blogum olmadigindan nasil yapildigini kare kare cekemedim sadece anlatmamla yetinecegiz artik tepsinin kenarlarini beyaza boyadim sonra 3 kat crackle (yani catlatma) sürdüm bir gün kurumasini bekledim sonra tutkali  tepsiye yaydim ayna parcaciklarini yapistirdim bu arada (cok dikkat ediniz ayna parcaciklari kesiyor) üzerine Dolgu ile kapladim spatula yardimi ile daha iyi sonuc verir her tarafini düzgün sekilde doldurdum sonra sünger yardimiyla islatip yüzeyi yavassa temizledim cam parcaciklari parlak görünmesede önemli degil bir gün kurumaya biraktim ve kuru bezle tekrar temizledim,üzerindeki tura calismasini bir kagitdin üzerinden kopya gectim sonra makasla kestim ve kurumus olan parcaciklarin üzerine tutkal ile yapitirdim ve üzerine tutkal sürdüm ve arta kalan pariltili tozum vardi onu da üzerine döktüm kurumasini bekledim ve firca yardimiyla kalanlari temizledim ve sonuc olarak gördügünüz gibi :))
Ayna parcaciklari artinca bende cam olan vazomu kullandim ve böylelikle takim oldular vazomu daha önce de paylasmistim bu linkte http://guguylehersey.blogspot.de/2011/05/blog-post_12.html
görbilirsiniz

24 yorum:

  1. Çok güzel çalışma olmuş..biribirlerine uyumlular..Hattat değilde bende bi ara böyle cam üzerine resim-yazı falan yapardım yağlı boya ile .gerçekten çok dikkat isteyen birşey..Hele iş hattat çalışması olunca..bayağı bi emek gerekiyor..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim bende diyordum sadece ben mi yapiyorum diye bak yalniz degilmisim bir ara yaptiklarini görmek isterim canim o güzel yorumun icin tesekkürler canim iyi haftalar♥

      Sil
  2. Eline sağlık gügücüm, insanın boş zamanlarında bir uğraş olması çok güzel bir şey, güle güle kullan
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler ablacigim,iyi haftalar diliyorum♥

      Sil
  3. Cok guzellerr! Ne marifetli hatunsun. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuş, pastalar hattatlar, vayyyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) O güzel yorumun icin tesekkürler canim♥

      Sil
  5. Gugucum nefis bir calisma..onca el emegi goz nuru..ellerine saglik..
    (Umarim birgun Amerikaya gitmek kismet olur..gidersen once California olsun..otaraflar cok daha guzel:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hos geldin güzel yorumun icin cok tesekkür ediyorum ah gidersem ne iyi olur insallah o kismet banada düser bir gün:)
      tavsiyen icin tesekkürler♥

      Sil
  6. ellerıne sağlık cok sık olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin canim :)begendigine sevindim Cok tesekkürler♥

      Sil
  7. Bu nasıl bir zor iştir nasıl uğraş verici. Muazzam olmuş tek kelimeyle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok mersi canim begendigine sevindim:))zor bir isti ama degdi:)
      sevgiler♥

      Sil
  8. Cok Mersi canim begendigine sevindim♥

    YanıtlaSil
  9. çok güzel bir çalışma, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Süper olmuşlar,ellerine emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. Sevilcigim cok tesekkür ederim sevgiler♥

    YanıtlaSil
  12. enfes olmuş!çok ama çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendine sevindim canim cok tesekkür ediyorum bu arada hosgeldin sevgiler♥

      Sil
  13. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Ne yazıyor acaba?

    YanıtlaSil
  14. Tesekkür ederim:)Bismillahirrahmanirahim yaziyor sevgiler♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...