Seiten

29 Ağustos 2013 Perşembe

HANIMLAR KOLAY GELSIN♥♥♥

Selam arkadaslar,sarimsak soymak bu kadar kolay ve eglenceli olamazdi degilmi ben size anlatmis olsaydim bu kadar net ve detayli bir sekilde aciklayamazdim bende size video ve rsimleri yükledim belki aranizda birileri vardir Martha Steward´i taniyan kadin kendileri 75 yasinda olan ev dekorasyondan tut pastalara kadar elleri uzanan ve dünyaca taninmis ustatlar dan biri evet  ben sizi en iyisi  vidoe ve görsellerle  basbasa birakiyorum size iyi seyirler diliyorum sevgilerimle♥

                         

GÖRSELLER:


Sarimsagi bir kavonoza koyuyoruz


Ayni sekilde ikinci kavonozu üzerine kapatiyoruz


Ve elimizde salliyoruz (koktail yapar gibi )



Ve ta taaammm hepsi soyulmus oldular  :)

Bu resimleri diger arkadasdan kopyaladim iste linki http://www.creeklinehouse.com/2013/08/peeling-whole-head-of-garlic-in-just.html 

SEVGILI BLOGGER ARKADASLAR BAKIYORUM HERKESIN HOSUNA GITMIS PAYLASMAK ISTEGEN VARSA BLOGUNDA PAYLASA BILIR BENDEN IZIN ALMANIZA GEREK YOK SEVGILERIMLE♥....

42 yorum:

  1. sarımsağı severim.eğer dışarı çıkmazsam genellikle sabahları birer sarımsak yerim..çok faydasını gördüm..Martha Steward´i biliyorum..müthiş kadın..şurada türkçe hayat hikayesi var,görüşmek falanda mümkünmüş..(http://www.milliyet.com.tr/2004/03/16/pazar/paz02.html) videoyu internet bağlantım yavaş olduğu için izleyemiyorum..ama onun çok programlarını izlemişimdir..elinize sağlık ablacım..iyi günler dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ben tesekkür ediyorum okudugunuz icin.Evet canim sarimsagin faydalarini biliyorum esimde her sabah sarimsak yutuyordu sonra basladi her yerinde birseyler cikarmaya:)
      bende mutlaka nerdeyse her yemegin icine bir tane koyarim demek martha ile görüsmek olabiliyormus tesekkürler canim link icin video izleyemedigin icin üzüldüm simdi,sonra görsel olarak ekliyeyim o zaman bende sana iyi günler diliyorum canim♥

      Sil
    2. ablacım martha ile görüşmeyi ben yanlış anlamışım..sitede programla ilgiliymiş o..kusura bakma..

      birde bu sarımsak soğmaca işi..videoyu izleyemediğim için yazınada pek dikkat etmemiştim..fotoğrafları görünce bende şaşırdım kgerçekten..harika birşeymiş..bende denemedim ama bu her sarımsak için oluyor mu acaba? bizdeki sarımsaklar çok sert kabukları var..adeta içiçe yapımış gibiler..ama bi bakalım denerim bir ara..tekrar elinize sağlık..resimlerden daha iyi anladım..:)

      Sil
    3. Ah canim ne demek aslina bakarsan ben vidoeyu izleyemiyorum dedin üzülmüstüm bende fotolari koydum sende göresin diye canim senin sarimsaklardan bende de var arasina bicak cokup da cikariyordum bu isi denedim biraz fazla sallaman gerek inan bana hepsi dagildiktan sonra sarimsaklar kendiliginden soyuldu sasirmis kalmistim bu yüzden önce denedim bunu bloguma koymadan ise yaradi sevgilerimle♥

      Sil
  2. :)))))))))))aaaaa! gügücüm nereden buldun valla çok ilginç, eline sağlık sarımsak soymak benim de nefret ettiğim bir şeydir, cacık çok sevdiğim için bu aralar sık yapıyorum üstelik:) tencereleri salladıktan sonra olan şey sihirbazlık gibi geldi inanamadım ayrıca tavsiyesi de çok hoş çocuklara vereceksin hakikaten hoşlarına gider yapmak:) çocuğu olanlar öyle yapsın:)
    sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) dimi tam cocuklar icin bütün gün sarimsak sallasinlar,evet bende ne kadar zor oldugunu biliyorum sarimsak soymak ben bünü bir arkadasin sitesinde gördüm paylasiyim dedim hem pratik hem kolay
      bende sevgilerimi gönderiyorum canim♥

      Sil
  3. Hadi canım şaka gibi:) Bugüne kadar neredeymiş bu teknik? Harika fikir. Akşama denemeliyim. Paylaşım için teşekkürler... Bunu yayalım gügücüm, herkese lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi simdiye kadar nerdeymisler,evet canim blogunda mutlaka paylas hem pratik hem kolay bütün kadinlara kolaylik olsun bende aksam yaptim gercektende oluyor dene derim canim sevgiler

      Sil
  4. Cok sarimsak gerektiginde kullanilacak guzel bir fikir:)) bizim burdaki sarimsaklardanmidir nedir hicte zor soyulmuyorlar..sogan daha zor soyuluyor :)) Sevgiler Gugucum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercektende öyle cok lazim oldugunda ben denedim ve digerlerini sakladim ahh gercekten mi benim ise tam tersi sarimsak cok cor soyulur soganda cok kolay vallahi canim cok sanslisin bende de sevgiler canim♥

      Sil
  5. Harika bir şey ya :) Hiç aklıma gelmezdi böyle bir şey olacağı çok şaşırdım şaka gibi valla :) Teşekkür ederim böyle bir bilgiyi paylaştığın için :) Blogunu izlemeye aldım banada beklerim ; gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkürler canim,evet bende bunu diger arkadasin sayfasinda gördügümde daha neler dedim ama deneyince bir pay varmis bende paylasmis oldum neden kolaylik varken kendimizi zorlayalim dime:)Canim bende seni ziyarete geliyorum sevgiler♥

      Sil
  6. gerçekten çok pratik görünüyor :)
    evrimtorlak.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim hemde cok kolayy sevgiler♥

      Sil
  7. hala inanamıyorum gerçekten oluyor mu? hemen denemeliyim.. özellikle fırında közlenmiş sarımsağı çok severim.. Patates domates kırmızı biber sarımsak tereyağı baharat karıştır fırına sür harika oluyor en zor kısmı sarımsakları ayıklamaktı ama artık zor olmucak :) çok teşekkür ederim canım arkadaşım.. Bizimle paylaştığın için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacigim ne demek asil ben tesekkür ediyorum okudugun icin evet artik zor olmiyacak sarimsak soymak:) tarifini mutlaka deneycegim canim bakalim nasil oluyor esim genelikle böyle seyleri pek sever sayfanda paylas canim yapmayan kadin kalmasin sevgilerimle♥

      Sil
  8. cok pratıkmıs denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim dene gercektende cok pratik tavsiye ediyorum sevgiler♥

      Sil
  9. pratik vede eğlenceli bir tavsiye.o kadar da seyrederdim marthayı kaçmış gözümden:))teşekkürler ve sevgiler.bayramınız kutlu olsunnn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim seninde bayramin kutlu olsun bende arasira denk gelirsem izliyorum bazen oluyor gözümüzden kacirdiklarimiz sevgilerimle♥

      Sil
  10. merhaba. çok güzel bir paylaşaım ama hala gerçekten soyuldumu acaba diye düşünüyorum. inanasım gelmyor. pratik bir fikir denicem bundan sonra sevgilerle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canim hos geldin dene derim pisman olmazsin sevgiler♥

      Sil
  11. MERHABALAR
    SİZİ TAKİBE ALDIM
    ÇOK BEĞENDİM

    YanıtlaSil
  12. Tesekkürler canim,bende sizi ziyarete geliyorum sevgiler♥

    YanıtlaSil
  13. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok sevdim :))
    Seni izlemeye aldım, bana da beklerim...
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba canim hos geldin,ben zaten seni bloglovinden izliyorum canim seni takipe aldim canim benden sevgiler♥

    YanıtlaSil
  15. herkes gibi ben de nefret ediyordum sarımsak soymaktan sayende kurtuldum gügücüm ;)
    bugün akşam mutlaka deniyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin canim evet sayemde herkez ve bende dahil kurtulmus olduk sarimsak soymaktan:)mutlaka dene canim hadi sana kolay gelsin
      sevgiler♥

      Sil
  16. merhaba ben bu işlemi denedim ama sonuç alamadım acaba ne kadar sallıcaz.porselen kasede denedim , hızlımı sallamadım bilemedim. ama tekrar denicem bırakmak yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim evet biraz sert ve hizlica sallaman lazim ve tabii ki sarimsagina da bagli mesela benim ki sanki iciceydi bayar sallamam gerekti ama sonunda oluyor pes etmek yok yola devam sevgiler♥

      Sil
  17. Aaa çok pratikmiş sarımsak soymaktan annemle hep nefret ederdik bu kadar basit bir yöntemi olduğunu bilmiyodum. Bidaki sefere sarımsak soyarken anneme hava atarım :)

    YanıtlaSil
  18. Dimi hakikatten cok kolay canim birde sarimsagin cinsine de bagli benim ki cok sert ve acilmazdi ve cok sallamak zorunda kaldim ama yine de basardim eminim sende basarirsin bence sen annene göstermeden önce bir ön deneme yap:) sevgiler♥

    YanıtlaSil
  19. Gügücüm ben bunu denedim olmadı :( acaba sebebi ne olabilir.. sarımsakdan mı acaba..

    YanıtlaSil
  20. Ceydacigim nerdeyse herkes bana ayni soruyu soruyor sebebi canim sarimsagin cinsi eger ki cok sertse acilmasi biraz zor benim kide ayni durumdaydi ben biraz filmdeki gibi kisa sallamadim biraz üzün sürdü egerki acilmiyorsa sen ac ve zaten kendi soyuluyor ben öyle yaptim insallah yardimci olmusumdur sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  21. Çok faydalı bir bilgi olmuş :)Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Canim hos geldin:)tabii ki hemen geliyorum canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
  23. Gerçekten çok pratik ben de deneyeceğim kesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede denemelisin cok pratk inan ama bazen de sarimsagin cinsi ile de alakasi var eger cok sertse cok sallaman gerekiyor:)iyi hafta sonu dilerim canim sevgiler♥

      Sil
  24. Bu süper bir buluş mutfak için paylaşmazsam çatlarım yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklisin canim bu kesinlikle paylasilmali:)sevgiler♥

      Sil
  25. haha şaka gibi önce tencerelerde bir keramet var heralde özel bir şey galiba dedim ama baktım düpe düz bir şey.gerçekten şaka gibi yemek yaparken etlisi,türlüsü hemen hemen hepsinde kullanırım ben en sıkcı yanı soymasıdır.çok işime yarıyacak sevgiler

    YanıtlaSil
  26. Hos geldin canim,aynen benim cok isime yariyor vallah :) sevgiler♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...