Seiten

5 Ağustos 2013 Pazartesi

DEKORASYONA MI IHTIYCINIZ VAR ♥

YATAK ODALARI



















                                                               SALONLAR






























                                                           COCUK ODALARI

























                                                  
                                                               MUTFAKLAR













                                                                    BANYOLAR 

 










                                                                  KORIDORLAR


                                                                 TERASLAR









                                                               YEMEK ODALARI

 
  

PRIZ ICIN DE ODA VAR
 
 
Bu odalar hepsi birbirinden güzeller ama ne yazik ki benim bu odalar kadar büyük degiller dekorasyonlari ne kadar begenmis olsam da bu tarzlari  evime yapamiyorum ya aradagim koltuk yoktur yada aradigim renkler en sevdigim renk ise beyaz dir evime bir türlü beyaz dekorasyonu tutturamadim, yada evdekileri komple disari atmam lazim ki istedigimi yapabileyim ama sizler yapabilirsiniz eger odalar dan birini degistirmek isterseniz bir fikir olarak ayni mobilya almak zorunda degilsiniz ona benzer koltuklar, yataklar,duvarlar renk uyumu dekolar yapabilirsiniz  en zor olansa mutfak tir mutfagi ne zamandir degistirmek istesem  hep aksilikler olur bir türlü kismet olmadi mutfagi adam akilli degistireyim mutfagimi da beyaz yapmayi düsünüyorum söyle cekmeceli olsunlar istedigim gibi acip kapatayim ne aradigimi bulayim hersey yerli yerinde olsun benim cekmecelerimde ne arasan bulamassin karma sorman olmus ne kadar da silsem yerli yerine yerlestirsem sanki durmak istemiyorlar:) bakalim ne zamana kadar beklemem gerekiyor bilmiyorum  Allah yardimcim olsun.gelelim banyolara öyle muhtesem ki gözümü alamadim banyolardan hele esimle disari ciktigimda bazen denk geliyorum banyolara ve fayanslara aklimda o kadar fikir geliyor ki esim e gina geliyor  tamam diyor ne zaman yapacagiz o zaman fikir lazim diyor inan günden güne hersey degisiyor ne yalan söyleyim cepte yakiyor yani tabii kalitesine göre de degisen  var.Yatak odalari hic sevmedigim ise duvarlar yada dekorasyonlarda koyu renkleri kullanmayi nefret ediyorum koyu renklerle yatak odalari süslemeleri  zaten karanlik oluyor perdeleri cektinmi tamam yok anam duvarlar acik renk olursa uykusu gelmezmis insanin blöf benim duvarlar beyaz neden uykum geliyor o zaman neyse yemek odalarini ve koridorlari kisa tutmusum onlar hakinda fazla arastirmadim bir iki tanesi bana yetti  eger böyle büyük bir evim ve büyük odalarim olursa mutlaka böyle yemek takimi almayi düsünüyorum ve son olarak ta priz´e bayildim onu da eklemeden gecmek istemedim:))
IYI HAFTALAR  DILIYORUM ♥

12 yorum:

  1. Hangi birini almalı, her biri ayrı afet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic sorma bende sasirdim hangisini almali acaba:))♥

      Sil
  2. Gerçekten çok güzel yatak odları,mutfaklar,banyolar..Ama görünüşlerine bakılırsa çok pahalılar..bizim evde de çok fazla yapılacak tadilatlar var..ama maddi imkansızlıklar nedeniyle şu an hiçbirini yapamıyoruz..son iki senedir badana bile yapamadık..işte o haldeyiz..ama işte belki bu yıl sadece badana ile yetinebiliriz..Umarım siz yenileyebilirsiniz,gerçekten çok güzeller ..ben beğendim şahsen..emeğinize sağlık..iyi günler ablacım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim bende neredeyse o haldeyim mutfagim dökülüyor ama alirsam da iyisini almak istiyorum söyle bana 20 yil yetecek :) sana da iyi günler canim♥

      Sil
  3. Bu evlerin hepsini toptan istiyorum evet mükemmeller..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canim hepsini sana veriyorum güle güle kullan :))
      sevgiler♥

      Sil
  4. bana da gönderin beim başım kel mi ama..şaka bi yana bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. olurmu hic:) gönderiyorum canim hangisini istersen al:)) ah ne güzel olurdu dimi herkese istedigini göndere bilseydim♥

    YanıtlaSil
  6. gügücüm özellikle mavi - beyaz, yeşil -beyaz odalara bayıldım, yeşilin tonu tam istediğim tonda, ben de salon duvarını o yeşil tonda istiyorum, yuvarlak küvetler de çok hoştu, beyaz-pembe romantik çocuk odası da çok teşekkürler canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim hepsi birbirinden ayri ayri güzel begendigine sevindim neden olmasin renkler uyumlu olunca odalar da cok hos durur bende sevgilerimi gönderiyorum♥

      Sil
  7. cocuk odaları mutfaklar hepsı cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi:)) bende hepsine bayildim sevgiler♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...