Seiten

22 Temmuz 2013 Pazartesi

SIRA DISI EVLER



Sira disi evler hepsi muhtesem güzellikte ben böyle degisik tarz olan evleri cok begeniyorum kimi deniz icinde kimi orman icinde kimi de yesillik alanda evlerini kurmuslar degisik olan tasarimlar herkese göre degil tabii ahsap evden tut design ne kadar uzanan evler kim bilir ne kadar..
 Cep yakiyor sanirim herkes kendi bütcesine göre evini yaptirmis agac üzerinde evler ise sanirim bir hobi olarak degerlendiriyorlar ama ne yalan söyleyim ben ce harika bir design edilmisler.diger evler ise onlerinde havuzlari olanlar da cok güzel hele en son ev olan tam benim icin yapilmis adeta etrafi yesillik alan sana bakan kimse  yok  dedikodu yapan yok kim kiminle nerde derdi yok hele o kücük evler yok mu cok siirin merak ettim acaba kimler kaliyor öyle evlerde yasli midir genc midir bilinmez digeri ise denizin tam ortasinda tasin üzerinde bir ev ben öyle bir yerde kalirmiyim asla ben orada tetikte kalirim gözüme uyku bile girmez ah yikildi ah yikilacak cesaretiniz var ise gidin oturun derim Hepinize iyi tatiller diliyorum sevgiyle kalin ♥♥♥















































16 yorum:

  1. iyi günler..evleriniz çok güzelmiş..güle güle oturun :)) gerçekten güzel evlermiş..insanın oturası geliyo bu evlerde..sessiz sakin..huzurlu bi hayat.. elinize sağlık..

    Bu arada sizinde anasayfanız çok uzun..bunu kısaltamaz mısınız? çok sayıda resim ve yazılarınız olduğu için,anasayfanızın açılması çok uzun sürüyor..Aynı şey müjde abla,nurten abla ve diğer blogularda da vardı..onlara söledim ansayfalarını kısalttılar..gerçekten çok güzel oldularr..

    Eğer sizde düşünürseniz, ( http://bilgedunyamiz.blogspot.com/2013/07/anasayfamz-ksaltalm_3.html ) burada açıkladım.. benim pc ve internet biraz ağır-yavaş olduğu için böyle uzun yazı ve resimleri kaldırmıyor..yani açmıyo..anasayfa kısladı mı açılmasıda kolay oluyo..iyi günler..

    YanıtlaSil
  2. Ah ne kadar sevindim bilemezsin bende bunun nasil yapildigini her zaman merak etmisimdir cok cok sag olun sayenizde bende birseyler ögreniyorum Allah sizden razi olsun sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  3. evet haklisin evler güzel de olsa yalniz bence bunlar sadece zenginlerin oturdugu evler bizler böyle yalniz bir evde oturmak can cikici olurdu :)

    YanıtlaSil
  4. Ne sevimli evler öyle....Hepsi güzel ama şu pembe her yerde gönülleri feth ediyor.Teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  5. Tesekkür ederim canim begendigine sevindim nedense renkli evler bizi daha cok cekiyor degil mi sevgiler♥

    YanıtlaSil
  6. hangisine bayılacağımı şaşırdım çok güzeller

    YanıtlaSil
  7. Begendigine sevindim canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
  8. Bende pembeli evi çok beğendim,öyle küçük bahçeli bir ev,m olsaaaaa:)))

    YanıtlaSil
  9. pembeli eve bayıldım bir pembesever olarak :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. hosgeldin canim,cok tskler evin cok hos rengi var sevgiler♥

    YanıtlaSil
  11. gercekten ne kadar ılgın evler varms am ben havuzlu olanları beğendım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selmacigim,cok güzeller dimi:)sevgiler♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...