Seiten

6 Temmuz 2013 Cumartesi

GELIN DÜGÜN SALONLARI (11)

























 


Artik bir bölüm daha kaldi ve gelin ile ilgili detaylar bitmek üzere bu sefer koydugum dügün salonlari cok güzeller ben bayiliyorum böyle aksesuarli dösemeli dügün salonlarina ama insanin böyle bir dügün yapmasi ne kadarina mal olur bilmiyorum ama fiyati duyunca inanin bende sok geciririm herhalde maliyetini sormadim ve arastirmadim da belli zaten süsler cicekler tabaklar v.s devam ediyor dügünlerde en cok sevdigim sey sadece akrabalarin olmasi tabi tanidiginiz arkadasiniz dostunuz  da olabilir tanidigin tanimadigin herkesin dügüne gelmesi acikca söyleyim hosuma gitmiyor bu sadece benim görüsüm sizinde benim düsüncelerime ortak olanda vardir olmayanda önemli degil ben sadece burada gördüklerimi paylasmak istedim en güzel dügün yaz aylarinda olandir ve kir dügünleri o kadar güzel oluyor ki anlatamam evet sevgili blog arkadaslar bir postumuda pazartesi koymayi düsünüyorum izlemede kalin 
IYI SEYIRLER

DEVAMI GELECEK.....

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...