Seiten

4 Temmuz 2013 Perşembe

Gelin Dügün Pastalari (10)

























































Bu pasta resimleri benim dosyamda bulunan resimleri sizlere sunmak istedim,evet biliyorsunuzdur belkide bilmiyorsunuz ama yinede söyleyim bende bu tür pastalar yaptigim oluyor onlari da diger blogum Angelcakes te görebilirsiniz hepsini buraya koymam mümkün degil yavas aktariyorum sayfama,evet hanimlar bu gördügün muhtesem dügün pastalarini cok begendiniz degil mi? bilmem mi bende her gittigim dügünde mutlaka pastanin tadina bakarim nasil lezzetli mi diye, ne yalan söyleyim hic birsey anlamiyorum tadindan o kadar büyük ve yüksek pasta getiriyorlar birde bakiyorsun muffin kagitlari icinde yudumluk pasta her zaman söylenirim bu neydi simdi hic yemeseydim bari dediyim oluyor tadi mi  eh iste tereyagli kremsantili gibi birsey herneyse lafi uzatmadan gecelim modellere cok güzeller degil mi hepsi ayri ayri güzel istediginizi yaptira bilirsiniz artik her ülkede bir tür pastalar yapiliyor iste üzerine figür olarak gelin ve damat secin ister kus yuvasi,sade,güllü her türlü renk te mevcut  bazilarinda üzerinde tek harf var yada üc tane bunun anlami ise tek harf olan soy isimleri oluyor eger üc tane ise oda gelin ve damat in bas harfleri ve soy isimleri oluyor evet hanimlar secim sizin ben sadece araciyim :))
IYI SEYIRLER...

DEVAMI GELECEK....

2 yorum:

  1. gügü bunlar şahane ya! Hani hiç evlenmek istemeyen insan sırf şu pastaların hatırına evlenmek isteyebilir:)))senin böyle becerilerin olduğunu bilmiyordum tebrik ediyorum her babayiğidin harcı değil böyle pastalar yapmak...çok güzel paylaşım, teşekkürler:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkür ederim canim o güzel sözlerin icin,evet canim pastalar cok güzel olsada bir tek pasta icin evlenmezdim,böyle pastalari yapmak benim tam 6-7 senemi aldi göründügü kadar kolay degiller benide nerede zor seyler varsa ben oradayim huyum kurusun:))
    sevgilerimle♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...