Seiten

14 Temmuz 2013 Pazar

BEFORE AND AFTER





Önceki sandelyelerin halini gördünuz mahvolmuslardi firsat bulup onlarin yeni yüzünü degisteremiyorduk aslinda sandelyeleri atmayi düsündük ama benim aklima yeni bir fikir geldi neden atiyoruzki dedim yeni alsak yine aynisi olmiyacakmi  benim gittigim bir magaza var bütün kumaslar 1 evrodan 3 evro kadar cikiyor kumaslarin fiyati esim bana dedi ben gider alirim sanki biliyorsun da  nerede oldugunu biliyormusun dedim biliyorum iyi o zaman sakin ama bulamazsan eve telefon etmiyorsun dedim güldü neyse gitmis bulmus 12 metre almis ve 12 metresine 12 evro vermis üste gördügünüz gibi kesip bictim ve diktikten sonra bu hale geldi baktim bizimkilerin yüzü gülüyor annem her zaman söylenir  kizim senin elinden gelmeyen baska is nedir der:))  bu bizim evin bahcesi ev kendimize ait ben annemlerle beraber oturuyorum evet arkadaslar benden bu kadar daha cok var diktiklerim onlari da koymayi düsünüyorum bakalim ne zaman hadi size kolay gelsin sevgilerimle...

14 yorum:

  1. vay be inanamıyorum nasıl geçirdin onu canım ya yeni gibi olmuş.. bravo sana çok takdir ettim gerçekten..

    YanıtlaSil
  2. Ceydacigim cok sag ol o güzel yorumlarin icin, corap gecirir gibi gecirdim sadece bir tanesini gerisini esimle babam yapti :))

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi yapmışsınız,biz de koltukların yüzünü değişmeyi düşünüyoruz

    YanıtlaSil
  4. Neden olmasin dimi insan bir sevindirik oluyor kendi elleriyle birseyler yapabiliyorsa bencede yap istedigin kumasla yüzünü degistirmek cok güzel olur benden tafsiye :))
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
  5. gügücüm sen ne kadar beceriklisin, marifetlisin böyle, maşallah diyorum nazar değmesin gayet güzel olmuş koltuklar, en sevdiğim tür koltuklar ahşap kolçaklılar çünkü kediler tırmalayamıyor:)))
    güle güle kullan canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ah canim benim cok sag ol o güzel sözlerin icin evet canim güzel olmuslar dimi gelenlerde yeni mi aldiniz diyor bizimkilerde kis kis gülüyor kedilere gelince benimde bir kedim vardi evet ne bulduysa tirmaliyordu ama ne yazik ki geri vermek zorunda kaldik :(
    sevgiler♥

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel sandalyeleri atılmaktan kurtarmışsınız.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba canim hos geldin bloguma♥Evet canim atmaktan kurtardim :))

    YanıtlaSil
  9. merhaba..ne yalan sölim bende beğendim..gerçekten harika olmuşlar..:) eski eşyaları böyle değerlendirmek,ekonomimize de katkı sağlıyo..elinize sağlık..hayırlı pazarlar..

    YanıtlaSil
  10. Merhaba bloguma hos geldin güzel yorumlarin icin cok tesekkür ederim böyle seyleri degerlendirmek hem kendimizi gelistirmis ve bütcemizide kurtarmis oluyoruz size de hayirli pazarlar diliyorum sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık.Sandalyeler çok sağlam gözüküyorlar ,iyiki atmamışsınız.Çok güzel olmuşlar,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Cok tesekkür ediyorum canim bende bu yüzden atamadim ayaklari daha saglamdi bende sizler sayesinde birseyler ögreniyorum iyi haftalar diliyorum♥

    YanıtlaSil
  13. ben de bu yöntemin aynısını benim koltuklarım için kullandım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hos geldin canim,demek ben yalniz degilmisim:))sevgiler♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...