Seiten

5 Haziran 2013 Çarşamba

MIRAC KANDILI VE ÜC YORUM

Sevgili izleyicilerim gecen pazartesiden beri olaylar büyük bir capta beni hali cok ve cok üzdü dogru drüst bile uyku uyuyamadim kalkip abdest alip namazimda  ALLAHIM KURTAR BIZLERI VE DUALARIMI hic ama hic düsürmedim agzimdan her zaman dualarim herkez icindi ister sagci olsun ister solcu olsun benim gözümde herkez bir ALLAHin kuludur iki gercek olan bu dünyada biri dogumdur digeri ise ölümdür izah etmeme gerek yok biliyorum ama yine de hatirlatmak istedim internette olanlari izledim gördüm iyi ve kötü yorum yapmak ve yazmak dahil olmak istemedim en iyisi susmak ve dua etmektir dedim ama ne yazik ki bazi blogger arkadaslar evinde oturup klavye basinda olaylari kopya edip hepsi alinti gercek degildir diye yazilanlara tepkimi sunmak istedim
1.) Brincisi polisle ilgili söylemek istedigim bir iyi bir kötü  lafim var
Evet polis arkadaslari cok kötülemek istemiyorum ama ne yapsin onunda eli kolu bagli emir büyük yerden ne yapsin yapmasada  istifasini verecek, dün aksam polisler bir genci
yaklamislar kalabalik polisin icinde  iki üc kisi onu  döverken diger polisler de ne yapiyorsun diye onlari uzaklastirmaya calisiyorlardi ve bazen de onlara yardim etmeye calisiyor ambulanslara yetistirmeye calisiyorlardi bizzat yayinda  kendi gözlerimle gördüm.
Kötü olansa polis arkadaslar  ne olursa olsun bari biber gazisi üzerlerine atiyormus gibi davransana yada birkere at ikincisini baska yere at kim görecek birde size yakisiyormu insanlar evde oturuyorlar sende pencere cikmis iceri gaz atiyorsun birde  hasteneyede gaz bombasi atmisiniz  savas da olsa senin hakkin degildir hastane gaz bombasi atmak bu bir kere kafiliktir ve dinsizliktir bunu hatirlatayim.
2.) Ikincisi ise din kardeslerime gelsin bir haftadan beri internetten takip ediyorum  her iki tarafta masallah agizlarini küfürle doldurmuslar ne anasi kaldi ne danasi bir de yetmezmis gibi kadinlarda icin icinde ya kusura bakmayin ama bir kadin olarak her iki tarafa da kadinlarin agizlari küfürle ve beddua ile dolu yahu siz kime söylüyorsunuz bu laflari dün siz beraber bir masada ekmek yemedinizmi beraber camiye,mevlüte bayramlarda ramazanlarda birbirinize sofra kurmadinizmi neyin bedduasi bu merak ediyorum,türban arkadaslara gelince bari siz yapmayin ya neymis efendim
capulcularmis dün ama öyle demiyordun evinizde oturup bunlar dinsizler hepsi cehenneme diyenlere soruyorum ALLAH misin nerden biliyorsun insanin imani ve kalbi temiz olsun basim kapali ben kuran okuyorum diye kendine cok fazla güvenme bakarsin  söyledigin lafla onu cennette kendinide cehennemde görürsün,bizlere bu kadar kininiz ne derdiniz ne? Atatürk mü birakin bizi lütfen ya biz atatürkü seviyoruz sizde tayyip erdogani seviyorsunuz,ama bu olayi da yinede sizler baslattiniz atatürke küfür edip dürüyorsünüz siz bize söylemeyin bizde size birsey söylemeyiz! o da senin bir din kardesin arkadasin olaylari camda oturup izleyeceginize yardim edin bari bir kap su bir kac lokma götürüp kardesim lütfen bu olaylari  durdurun  kolundan cekip ne olur yapmayin kücük cocuklar yaslilar var demeniz gerekiyordu biliyorsunuz tatli dil yilani deliginden cikarirmis olaylara karismana gerek yok ama en azindan yardim kolu uzatmana  da kimse birsey demezdi belkide bu olaylar bu kadarda  uzamazdi ve büyümezdi.Bizlere dediginiz sizler icki istiyorsunuz gavurlar gibi giyiniyorsunuz  icki ve sigara iciyorsnuz size hatirlatma yapayim ben müslamanim deyipte basini örtüp ama üzerine giydiyi gavur markali  yapisik elbise daracik etekler gögüsler karpuz gibi firlamis yüzünde bii ton boya oturdugunda tangasi beline kadar cikmis basina taktigi marka gözlükler altinda gavur markali arabalar kadinlarin agizlarinda gavur mali sigaralar  evet simdi cevap verin bunlari biz mi giyoruz biz mi gavuruz?????? Lütfen bizleri hör görmekten asagilamaktan vazgecin artik bunlari bize söylemeden önce kendine bir bak ayna.
Birde iyi tarafindanda onlara cok tesekkürlerimi dile getirmek istedim her ne kadarda pencereden izlemis olsalarda hissetigim insanlar  namazlarinda oturmus ellerini mevlama kaldirmis agizindan dua gözlerinden yaslar bosaliyor nedeni  disardakilar icin  eylemler icin ,bunun icin sizlerden Allah razi olsun diyorum saygilarim sunuyorum
3.) Ücüncüsü de basbakan icin sayin bakanim biliyorsun atese barut atmak daha cok alevlendirir eylemlerde ilk baslarda gencler idi sen üzerelerine gittikce onlarda saldiriya gecti ve büyüdü, bakanim onlari neden disliyorsunuz onlardan istegin ne neden onlara da kucak acmiyorsun neden capulcu oluyorlar bir aciklama getirirmisin peki ailede baba alkol aliyor annesi babasi karisi cocuklari capulcumu oluyor olay bence alkolden de ibaret  olayi degil.diger tarftan alkol yasagina tepkili degilim cünkü buradada alkol  yasagi var belirli bir saatten ve yastan ibaret hem alkol yasagi bir yandan iyi oldu evinde ekmek parasi bulamayan ailesi var kendisi gidip icip icip eve gelip birde neden evde yemek yok diye kariyi cocugu döver bir yandan iyi oldu.Baskanim sizden bekledigimiz bu degildi  atesi barut ile degil su ile kapatcaktin bir iki iyi söz söyleyseydin eylem bu kadar büyük olmazdi halkina biraz daha duyarli davranmakta fayda var.
Sevgili blogger arkadaslar sizlere yalvariyorum internet sayfalarinda gördügünüz resimleri sayfaniza koymayin ister dogru olsun ister yanlis olsun daha cok fitil vermeye gerek yok her sey sag saglim kan dökmeden sona erer insallah . Peygamber efendimizin (s.a.v) bir kac ögütlerinden eklemek istedim benim ne demek istedigimi anlayacaksiniz sevgilerimle,saygilarimla ALLAHA emanet olunuz


"Eğer müminlerden iki taife çarpışacak olurlarsa aralarını düzeltin.
  Güzel ahlaktan ayrılma! Zira insanın ahlakı iyi olanı, dünyada en güzel olanıdır.
● İslam güzel ahlaktan ibarettir.
● Siz bütün insanlara mallarınızla iyilik etmeye yetişemezsiniz; öyle ise güler
yüzle, güzel ahlakla yetişiniz.
● İçinizde en çok sevdiklerim ve kıyamet gününde bana en yakın olanlarınız,
ahlakı en güzel olanlarınızdır.
● Müminlerin iman açısından en değerli olanları, ahlakça en iyi olanlarıdır ve
bunlarla hoş geçinilir. Böyle kişiler, insanlarla yakınlık kurar ve kendileriyle yakınlık
kurulur.
● Bir insan, ahlakını güzelleştirmedikçe, kinini yenmedikçe, kendisi için istediğini
başkaları için de arzu etmedikçe erdemli bir kişi olamaz.
● Allah’a ve ahiret gününe inanan komşularına iyilik yapsın, konuklarına ikramda
bulunsun, güzel söz söylesin ya da sussun.
● Yalandan sakının. Çünkü yalan ile iman bir arada bulunmaz.
● Doğruluktan ayrılmayınız. Çünkü doğruluk, iyilikle beraberdir. Yalandan uzak
kalınız. Çünkü yalan kötülükle beraberdir.
● Müslüman, Müslümanın elinden ve dilinden güvende olduğu kimsedir.
   Kalbinin temizligi yüzünden nur akar bunu unutmayin ...

5 yorum:

  1. "Müslüman, Müslümanın elinden ve dilinden güvende olduğu kimsedir." en doğrusu budur..

    YanıtlaSil
  2. reyhan hanıma katılıyorum.. bu fitne zamanında sakinliğimizi korumak en güzeli.. bu kez vatana canım feda sloganları atan polis artık ne diyelim bilemiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Sevgiler saygilar,benimde beynim durmus dua üstüne dua ediyorum kan dökülmeden hersey bitse kim olursa olsun kimsenin basina birsey gelsin istemiyorum ben insanlari oldugu gibi seviyorum benim basim acik ama türbanli arkadaslarim daha cok kimin basina birsey gelse üzülcek olan yine bizleriz bu yüzden bizler sakinligimiz korumakta fayda var,bu arada bloguma hos geldin sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...