Seiten

4 Mayıs 2013 Cumartesi

ILK MIM








Sevgili Bayku´sun Notlari beni mimlemis.Konusu ''Cocukken oynadığımız oyunlar."Ben daha blog acmadan,bloglari gezerdim acaba benim blogum olsa ve ben mimlenmis olsam ne cevap verirdim sorurusunu kendime sorardim ama bakiyorum simdi de ne kadar zor nereden baslasam nasil anlatsam düsün düsün dür :))  gelelim oyunlarima benim cok fazla arkadasim olmadi ben almanyaya geldigimde iki yasindaydim türk komsularimiz pek fazla yoktu amcamlarla bir ciftlik evinde kaliyorduk ama zannettiginiz gibi degil ne hayvan vardi nede ekin sadece bir evdi ben,kardesim ve iki kuzenim vardi bahcemiz cok büyüktü dört kiz en cok doktorculuk oynuyorduk bir de bizim evin onunde  uzun bir yol vardi kimse gecmezdi annem bize bisiklet sürmeyi ögretti ama kendi ögrenemedi :))
sonra biz oradan tasindik baska bir eve gectik ikinci katta  amcamlarla beraber kaliyorduk evin arkasinda büyük bir apartman vardi orada cok ardasim oldu beraber cok oyunlar oynadik ip atliyorduk , saklambac oynuyorduk, lastik atliyorduk,Yag satarim bal satarim,Yakar top, Körebe,Isim sehir hayvan bitki esya bu en cok oynadigimiz bir oyundu birde Kim kiminle nerede ne yapiyor hele bu oyun varya tam bir felaketti bir yandan gülüyoruz bir yandan hii cok ayip derdik ama iste o zamanlar öyledi sonra apartmanin arkasinda bir sekerci dükani vardi bende eve gider bakardim kimse varmi diye babam koltukta uyuyordu bende usulca cüzdanindan 50 pfennig, 1 mark yada 2 mark alirdim babam hic kizmazdi neden benden para aldin diye bende arkadaslarimi cagirip hemen iki torba dolusu seker alirdik ve kaldirimlarin üzerine oturup komsulari cekistiriyorduk bu söyle bu böyle hic evde oturmazdik aksam olur biz halen disaridaydik simdiki gibi kimse endiselenmezdi nerede kaldi bu cocuklar diye simdi ise millet cocugunu disari salmaz oldu cocuk kacirmalar yüzünden sonra amcamlar memlekettine, komsularda temmelli türkiyeye döndüler bizde baska eve tasindik arkadas falan kalmadi bizde iki kardes ve dayimlarla beraber  kaldik  evet hikayemde burada bitti  bende 

OGLAK KIZLARI
**SEHNAZCA**
SEVALCE LEZZETLER
MIMLIYORUM 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...