Seiten

15 Mayıs 2013 Çarşamba

GELIN MAKYAJI (4)








Gelinliklerle devam ediyorum simdi ki postum gelin makyaji cok fazla detaya  gerek yok sanirim cünkü gelin dedigin cok agir makyajli olmamali gördügünüz  gibi bir kac kare netten bulduklarimi buraya ekledim.Nude tonlarindan tut bordo rengine kadar secimler var yanlizca kullancaginiz renkleri cok agir secmemelisiniz eger ki gözlerinizi  koyu renk seciyorsaniz bu sefer dudaklar hafif tonlarinda kalmali eger ki tersine yapiyorsaniz bu sefer de dudaklar koyu renk olmali cildinize ve  renginize göre arastirin sorusturun öyle karar  verin bence bir gün önce güzellik salona gidip cildinizi temizlettirin böylece cok daha dogaliginizi koruyacaksiniz,ama sakin  kendi  kendinize makyaj uygulamayin birde asla alli pullu  farlar kullanmayiniz dügün fotograflariniz cok berbat cikar sonra coook pisman olursunuz nerden mi biliyorum tabii ki gördüklerimden iyi seyirler diliyorum .....

DEVAMI GELECEK.....

4 yorum:

  1. Hayırlı Kandiller canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Tessekkürler canim seninde kandilin mübarek olsun
    sevgiler saygilar♥

    YanıtlaSil
  3. Ben de düğünümde koyu göz makyajı ve nude ruj kullanmıştım. Çok da memnun kaldım.
    Nedense Türkiye'deki bir çok gelin allı morlu pembeli gelin makyajı yaptırıyorlar ve boya kutusuna batmış gibi bir görünüm hiç yakışmıyor bir geline. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Evet canim bende bu yüzden bu postu yazdim yanlis yapmmasinlar diye daha dogal ve güzel görünmeleri icin,bak sen bile benim gibi düsünenlerdensin kim bilir ne kadar güzel bir gelin oldu :)
    sevgilerimle♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...