Seiten

20 Mayıs 2013 Pazartesi

GELIN BUKETI (5)






























Gelin buketleri cok güzeller ve zariflerde bir süre gelinlikleri takip ediyorum ve bu gördügünüz buketler gercek ciceklerden yapilma ve aralarina swarovski broslarla süslemisler, gelinliklere de bi agri güzellik katmis ben yinede sade ve zarif olanlari daha cok begeniyorum tabii bazen insan gelin cicegini ömür boyu  saklamak ister nene olunca da torunlarina göstermek ister bu benim cicegimdi diye eger ki gercek cicek istemiyorsanizda sahtesini yaptirabilirsiniz ben gelin cicegimi saklamak istedim ama zamanla dökülüp gitti ne yaparsam yapayim cicegimi koruyamadim bu nedenle gidip kendime sahtesini yaptirmistim.:) iyi seyirler...


DEVAMI GELECEK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...