Seiten

3 Nisan 2013 Çarşamba

Nefis Kurabiye / Leckere Kekse


MALZEMLER

TÜM ÖLÇÜLER İÇİN AYNI BARDAĞI KULLANIN....
1 KÜÇÜK SU BARDAĞI SIVIYAĞ
1 PAKET TOZ KREM ŞANTY
2,5 YADA 3 SU BARDAĞI UN

ÜZERİ İÇİN PUDRA ŞEKERİ VE TARÇIN KARIŞIMI

YAPIŞILIŞI
Tüm malzemeleri bir kaba koyun ve yogurun.Ceviz büyüklügünde parcalar kopartin ve yagli kagit serilmis tepsiye dizin firini önceden 170 derecede isitin ve ayni derecede 20-25 dakika pisirin.Firindan cikar cikmaz pudra sekeri tarcik karisimina bulayip sugumaya birakin afiyet olsun
Evet bu nefis kurabiyeleri siki takipcisi oldugum  ŞEHNAZCA...sayfasini sahibesinden aldim ve uyguladim gercektende cok lezzetliydi bu arada kendisinden ricada bulundum tarifi paylasabilirmiyim diye, kendisine buradan tekrar cok tesükkür ediyorum sevgilerimle...



ZUTATEN

Verwenden sie den gleichen glas für alle zutaten
1 glas Öl
1Packung Pulver Sahne ( Krem Santi gibt es in Türkischen Laden)
2,5 -3 glas Mehl

ZUM BESTÄUBEN ZIMT UND PUDERZUCKER MISCHUNG

ZUBEIREITUNG
Ganze zutaten  in ein gefäß tun und mit der hand kneten.In wallnussgrösse kugeln formen, und in belegtes backblech legen und auf 170 grad den backofen vorheizen und 20-25 minuten backen.Aus der form nehmen sofort zimtzucker bestäuben und auskühlen lassen. guten appetit.Dieses rezept habe ich von einer bloggerin genommen es schmeckt sehr lecker.ich bedanke mich nochmals bei ihr, dass sie es mir erlaubt hat zu teilen. in grüßen...

5 yorum:

  1. afiyetler olsunnnnnnn..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ne kadar guzel bır kurabıye elıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim canim sevgiler♥

      Sil
    2. Selmacigim neden yorum birakamiyorum senin bloguna sürekli hata olustu diyor anlam veremedim bir zahmet nasil yapmaliyim anlatirsan sevinirim sevgilerimle♥

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...