Seiten

2 Nisan 2013 Salı

Sira disi tasarimlar /Aussergewönhliche design











Bunlari internetten buldum sira disi olanlar hep ilgimi cikmisti bende sizinle paylasmak istedim ilginc olan ise birinci resim ve sondaki resim nasil böyle bir yemek masanizin olmasini istermiydiniz ben istemezdim düsünsenize ya kapi caldi yada ah bebek agliyor ve aniden kalkiyorsunuz ve diger tarafta kim olursa olsun paaatttttt yere ..:))))



Diese aussergewöhnliche design habe ich im internet gefunden.Ich fand das  erste und das letzte foto interessant.Am meisten das letzte, eine solche essgruppe will ich nicht haben. Stellen sie vor es klingelt oder das baby schreit  und ihr steht sofort auf egal wer gegenüber sitzt befindet sich auf dem boden paaattt ..:))

2 yorum:

  1. merhabalar kurabiye gerçekten çok nefisti..afiyetler olsun..tabiki yayınlayabilirsiniz..hepimiz birilerinden birşeyler öğreniyoruz...menun olurum..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Cok Cok tesekkür ederim,beni yorumsuz birakmadiginiz icin sevgilerimle gülcan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...