Seiten

24 Nisan 2013 Çarşamba

Moda Ikonu Melekler

















 Moda ikonu cocuklar hepsi birbirinden cok seker ve cok tatlilar son zamanlarda dikkatimi cok cekmeye basladilarsa da deginmeden gecemedim.Acaba anneler cocuklarini cok güzel görünmelerini saglamak icin mi giydiriyorlar yoksa ben cocugumada marka giydiriyorum diye hava mi attiyorlar?? Bilmem cocuklarimiz ne kadar güzel olsa da kollarina koca bir marka canta takmalari  saclara koca pariltili tokalar, kadin seklinda sac yaptirmalari ve yetmemis gibi bazi cocuklara bu kücük yasta makyaj yapmalari hic hosuma gitmedi desem yeri var herhalde kendisi gibi kücücük bir postasi cantasi onlarin daha rahat saylamari, saclar örülmüs cok zarif tokalar ve makyaja gerek duymadan onlarin böylece cocuklarini yasamalarini saglamak gerek diyorum,tabii bu sadece benim fikrim.Sadece sizlerle paylasmak istedim ... sevgilerimle..












2 yorum:

  1. Al benden de o kadar! Cocuk dediginin ustende oynanaktan kirlenmis pantolonlar, tshirtler olur saclari gunun yaramazligindan dagilmis... Boyle kucucuk cocuklara makyaj yapip, her daim saclarini kuaforde yaptiranlarin agzina banyo terligiyle vurmak gerek. Hem de islak olmali ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...