Seiten

27 Nisan 2013 Cumartesi

Mezuniyet Elbiseleri /Abschlussballkleider
















 Cok yakinda her sene oldugu gibi bu yil da  Mezuniyet balosu olacaktir. kizlarimiz belki simdiden ne giysem derdine baslamistir bile ben de bir kac kare ekledim, bir fikir olarak deginmek istedim her zaman istedigimiz seylere sahip olamayizdir olsak bile bedensel olarak uygunmu bana yakisir mi? dertler hic bir zaman bittmez neden mi cünkü her zaman rakebet icerisinde olmak isteriz ben ondan daha güzel olmaliyim derdi hic bir zaman bitmez! Aslinda hic böyle bir polemige girmeye gerek yok her zaman kendin olmakta fayda vardir,kendine uygun olani secmektir ve güvenmektir fazla agir makyaja gerek bile yoktur her zaman dogal güzeligimizi on plana cikarmak en dogrusudur.Erkeklerin en cok sevdigi sey kadinlardaki
dogaligidir!Benden söylemesi :)) Zaten burada gördügünüz gibi bir kac resimde elbiseye nasil bir sac stili yapildigi ortada bazi elbiserde topuz yapilmis bazilari da hafif dalgali.Bu arada renk secimi de cok önemlidir  fazla pariltili karmasik renklere gerek yok,umarim yardimci olmusumdur kizlar... Kizlarimizi simdiden kutluyorum sevgilerimle....

3 yorum:

  1. Hepsi birbirinden şık abiyeler çok beğendim.Paylaşım için teşekkürler canım.Selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel yorumunuz icin cok Tesekkür ederim,begendiginize sevindim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...