Seiten

26 Nisan 2011 Salı

M´hancha-Fasli minik kekler

Bu mancha dedikleri kek, fas kültürüne aitmis bende bunu cakesinthecity.blogspottan buldum ve yapmaya karar verdim iyi ki yapmisim herkes begendi yanliz yaptigim hata tam siki sarmadim tabii kabarinca böyle bir görüntü cikti ama lezzeti harikay di tavsiye ederim .
malzemeler:
500g Tozbadem
250g Pudrasekeri
iki tane limon rendesi
2 tane yumurta
2 sekerkasigi portakalsuyu aromasi
12 yaprak milföy hamuru 30x40 capinda
30g tereyag

süslemek icin:
Pudraseker ve Tarcin

yapilisi:
Milföy hamurlarını buzluktan çıkarıp temiz mutfak tezgahının üzerine yanyana dizin. Buzunun çözülmesi ve yumuşaması için oda sıcaklığında 5-6 dakika kadar bekletin.Diger taraftan genis bir tabaga portakal aromasina kadar malzemeleri katip karistirin yapiskan olursa bademtozu ve seker ekleyin eger kuru olursa portakalsuyu ekleyin.Hamurlari ben dar uzun koydum uclarina karisimdan kattim ve sardim.Sardigim yerinden ve ortadan kestim,kagit serili firin tepsisine yerlestirin ve üzerine eritilmis tereyag sürün,önceden isitilmis firinda 160 derecede 12-15 dakika üzerleri kizarana kadar pisirin.cikarin ve Pudrasekeri ve tarcin serpistirin.
Affiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...