Seiten

28 Mart 2011 Pazartesi

SARI HIRKA

Bu hirka cok hosuma gitmisti gidip ipligini alicaktim fakat üc tane yün ile örüldügünü ,sislerin 20 lik olmasi gerektigini ve 24 tane yün iplik almam lazim di bir  hesap ettik 150 euro yapiyor ,satici bana dediki gereksiz bence bu hirka cok agir cok pahali ve cok zayif olman lazim dedi bu parayi vermek istediginden emin misin  dedi,yok dedim kalsin.Bu örgüyü örebilirsin ,mecbur degilsin üc tane yün iplik kullanmaya,evet hakliydi bakalim bunu ne zaman örücem bilemiyorum yani evde o kadar is birikti ki üstünden nasil kalkacagimi bilmiyorum calismasam isler coktan bittmisti evet bayanlar örgünün anlatimini vermiyorum cünkü herkesin bildigi örgü örnegi sadece kol dan basliyorsun koldan bitiriyorsun simdiden KOLAY GELSIN YAPACAKLARA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...