Seiten

18 Mart 2011 Cuma

Elie Saab Haute Couture







En sevdigim elie saab kolleksionlari aklimi basimdan aldi yine, bu adama bayiliyorum her zaman en iyisini ve güzelligin zerafetini göstermeyi bilenlerden diyorum.Bende bu kumaslardan istiyorum arayipta bulamayanlardanim nerede satiliyor bilmiyorum.Size yasadigim bir animi yazayim üc sene önce yazin  kuzenimin istanbulda  dügününe gittik ve o arada kardesim de nisanligdi aralikta  da olacak dügünü icin kendime elbise dikmek icin kumas bakiyordum halam sagolsun kendileri basiktas ta oturuyorlar beni kapali carsiya götürdü iste sana kumas begen al dedi bende bir kumas begendim hic sormayin dantelli altin pullu birde pullsuz vardi annem bana dedi pullu alma her yerin pullu olacak satici yok bu kumsi silkeleyin hic birsey kalmaz ,tabii bende saftirik aldim halamda apartmanin en son katinda oturuyor sen bunu balkona ser pullar dökülsün .Tamam iki gün balkonda kaldi hala pul döküyör bende basladim silkelemeye silkele silkele bitmiyor baktim balkondan asayi heryer pul olmus bizimkilerin haberi yok allah allah demisler gökten pul yagiyor aparmandaki komsularin da balkonlari pul icinde millet sasirmis yaz günde pul neyse ben döndüm almanya ya aldim elbiseyi makinaya attim yok anam yok hala devam ediyor of bana ne dedim belki kestikten  sonra kalmaz dedim elbiseyi kestim bistim ve diktim,anam bir baktim heryer pul icinde ben ne yaptim dedim elbiseyi bir torbanin icine cöpe gittim kendime bir elbise aldim,herkes basladi bana gülmeye iyi yaptin dediler yoksa rezil olacaktin dügünde,vallahi makinami zar zor temizledim iste maceramda böyle bitti.Bol bol gülmeler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...